" Doamne, cred ca o sa inebunesc"
Dl Red era tot mai insistent, flori, mesaje, telefoand, biletele trimise prin fiul lui, situatia asta devine insuportabila. Am inceput sa am probleme cu uni colegi de munca care ma acuza ca profit de bietul om si ca imi bat joc de fiul lui, directorul care nu ma suporta, acum face pe lingaul ca poate va obtine niste "donatii" de la "viitoarea doamna Red"."Doamne o sa inebunesc"
Este vineri, nu de mult am venit de la munca. Stau pe balcon si fumez o tigara si incerc ca sa gasesc o solutie sa scap de Red. Cand suna cineva la usa. Ma ridic si merg sa vad cine ii, ma uit pe vizor si tot ce pot sa vad e un buchet de trandafiri.
"Nu pot sa cred, iar, iam zis ca nu vreau nimic de la el, o sa il invat minte"
-Imediat! Strig si merg sa umplu o galeata de apa rece, apoi merg la usa si deschid usa, fara sa apuce sa zica ceva sau sa intre, arunc toata apa din galeata pe el.
-Ce naiba?????
-Omg!!!!!! Bill?????
Bill:-Pot sa stiu ce naiba am facut sa merit o asa primire?????
-Omg!!! Imi pare asa rau! Nu pot sa mai zic nimic. In spatele buchetului era Bill si acum e ud loarca.
Bill:-Pot sa intru, sau vrei sa mai arunci cu ceva pe mine?
-Intra, rasp rusinata.
Bill intra, tranteste florile si ele ude, si se uita la mine si asteapta o explicatie. - Vrei un prosop? Intreb rusinata
Bill:-Tu ce crezi????
Merg in baie sa iau un prosop, imi e atat de rusine dar ma si bufneste rasul. Cand ma intorc, Bill era la buzdul gol.
"waaw"
Bill:-Vrei sa imi zici ce naiba a fost asta?
-Mda.... Dar mai intai nu vrei o cafea sau un ceai????
Bill:-Sper ca nu vrei sa le arunci pe mine.
-Nup.....
Ma pun sa fac o cafea in timp ce Bill se sterge. Ne asezam la masa, iar eu incep sa ii povestesc tot despre Dl Red.
-Si am crezut ca el e la usa, nu am vrut sa te ud, spun rusinata.
-Doamne! Ce nebun!
Bill e socat.
Bill:-Din acest motiv ai fost asa rece in ultima vreme?
-Poftim????
Bill:-In ultima vreme ai fost foarte distanta, seaca, nu puteam da seama ce se intampla cu tine, intro vreme ma gandeam ca te deranjez si nu mai vrei sa vorbim.
-Doamne! NUUUU.... Ador sa vorbesc cu tine, dar toata chestia asta imi stoarce toata energia. Chiar imi pare rau.
Bill:-Nu te mai scuza, acum inteleg nu e o situtie usoara. Intrun fel ma bucur ca nu e altul motivul...
-Adica????
Bill-Poi ma gandeam ca ti-ai gasit pe cineva cat timp am fost plecat.
Nu zic nimic doar zambesc.
Bill:-Maine merg cu fratele meu si niste prieteni la o cabana pe malul lacului, hai si tu, te mai relaxezi si in plus mai recuperam si noi timpul.
-Serios???? Mi-ar placea
Bill:-Super!!!!hai sa il sunam si pe Josh si Alex sa vina si ei.
Bill ia sunat pe cei doi,a mai stat un pic si apoi a plecat.
Bill:-Ne vedem dimineata. Si ma pupa pe obraz si pleaca.
"Abia astept!!!!!! "