După o masă delicioasă, eu şi Bill , ne-am continuat după-masa în parc.
Ne plimbam şi discutam , tot feluri de chestii , care ne-a ajutat să ne cunoştem mai bine şi cel mai important ne-a stârnit curiozitatea şi interesul, unul în celălalt.
A girl: - Hey! Bill! Bill!
Bill se întoarce şi zâmbeşte : Hey ! ce faci?
A girl:-Hey uite la o plimbare cu Doroti! (câţel chiuaua , care latră încontinu) Tu ce faci aici?
Bill:- Şi noi la o plimbare, şi se uită la mine.
A girl:- Aha! răspunde cam răutăcios.
Bill: Să vă fac cunoştinţă , Cara ea e....
Cara:- Nu îmi pasă ce e ea! îl întrerupe , vii cu mine şi Doroti?
Bill şocat: Cara nu fii nepoliticoasă, ţi-am zis că nu îmi place atitudinea ta faţă de prietenii mei.
Cara: Ooo! Bill nu te supăra!
Bill:- Ok , Cara noi plecăm , plimbare plăcută.
Cara:- Ce ? pleci cu asta ?
Bill:- Am plecat!
Cara:- Bill , am să îl sun pe tata şi am să îi zic că mai lăsat în parc şi nu o să fie încântat !!! ţipă isteric.
Bill o ignoră şi mă trage după el , încercând să scapăm de tipa isterică.
"Ok, ce tocmai s-a întâmplat? şi cine îi Cara asta?"
Bill:-Ionela, îmi pare rău pentru faza asta , sper că nu te-a supărat Cara cu atitudinea ei de copil răsfăţat.
-Nu, nu , nu, e ok , dar cine e ?
Bill:-Pfff , îi o tipă super nesuferită şi care se cam ţine după mine.
-Şi care a fost faza "o să ii spun lu tata" ??? şi încep să râd.
Bill:- Vai !
În timp ce ne plimbam , Bill îmi povesteşte despre Cara.
Cara ( copilul răsfăţat)- tatăl ei , deţine o companie foarte importantă în L.A. , în plus este asociat cu unele televiziuni.
Bill şi Cara s-au cunoscut la petrecerea de ziua ei , unde a fost invitat împreună cu trupa să cânte, după cum am spus tatăl ei e foarte important şi scumpa lui fată foarte răsfăţată, care primeşte orice iţi doreşte , chiar un concert privat cu TOKIO HOTEL . (şi eu aş vrea asta :)) sau măcar un concert obijnuit ).
Bill:- După petrecere am tot primit invitaţi pe la tot feluri de petreceri pe care Cara le găzduia , la unele m-am dus cu baieţii , dar în ultima vreme am cam refuzat invitaţiile.
-De ce?
Bill:- După cum vezi , atitudinea ei , a început să se comporte foarte urât cu fratele meu şi cu prieteni mei . Şi în plus tatăl ei insistă foarte mult să ne ajutăm reciproc.
-Cum adică?
Bill:- Cara vrea să fie cântăreaţă , tatăl ei a zis să o facem vedetă şi el o să ne ajute cu orice , fiind foarte influent. Dar Cara e pur şi simplu afonă , nu am cum să o fac să cânte o strofă .
-Vai! şi încep să râd
Bill:- Nu râde , am incercat cu Tom să inregistrăm o piesă cu ea , ne-a spart timpanele , în plus Tom a zis că nu o mai vrea la noi în casă sau în jurul nostru. Dar tatăl ei , nu a fost mulţumit când i-am zis că nu o putem ajuta şi a început cu tot feluri de ameninţări că o să ne distrugă , cum noi i-am distrus visul fetei lui de a fii cântareaţă.
-Doamne!