"Nu pot să cred , ce îi asta?"
Fără să mă gândesc , am luat floriile şi am alergat pe scari în jos, spre ieşire din bloc.
Alex:- Hei! stai unde mergi?
Am ieşit din bloc şi căutam cu privirea un tomberon de gunoi , când îl văd, era el , Dl Red. Are un zâmbet tâmp pe faţă, stau o secundă şi mă gândesc ce să fac , să merg la el să îi vorbesc sau nu .
Am văzut un tomberon de gunoi aproape de el , trag gură de aer, ca să îmi fac curaj şi pornesc spre el.
"Am să îi şterg zâmbetul ăla de pe faţă"
Cu floriile în mână merg spre el "Probabil crede că merg să îi mulţumesc"
Zâmbetul Dl.Red era tot mai larg pe măsură ce mă apropiu de el, dar eu tot trec de el şi arunc florile în tomberonul de gunoi , fără să îi zic nici o vorbă.
Dl Red rămâne fără cuvinte , nu ştie ce să facă, iar eu urc în apartamentul meu ,unde mă aşteaptă Alex.
Alex:-Unde ai fost?
-Să arunc floriile alea .
Alex:-Afară? de ce nu l-ai aruncat în coşul de gunoi din casă?
-Nu e vreau în casă şi în plus Dl.Red era afară.
Alex:-Poftim? ce i-ai zis ?
-Nimic ,am aruncat florile şi am urcat. Nu ştiu ce să fac!
Alex:- Eu ştiu , mergem la poliţie şi îl denunţăm
-Să îl denunţăm?
Alex:-Te-a ameninţat, nu ? mergem vino.
Eu şi Alex am ajuns la secţia de poliţie.
Alex:-Vrem să facem o plângere împotriva Dl Red, mi-a ameninţat prietena.
Eu şi Alex i-am expicat dl. poliţist ce sa întamplat, scrisoarea , florile dar şi incidentul de a şcoală.
Dl.Poliţist:-HAHAHA! Şi vreţi să îl arestez că vă trimite florii? ha ha ha
-Nu!că ma ameninţat. Uite scrisoarea.
Dl.Poliţist:-Tot ce văd e un tip îndrăgostit de dv. atât , haide plecaţi nu îmi irosiţi timpul, am cazuri reale de rezolvat, nu probleme de amorezi.
În timp ce eu şi Alex încercăm să rezolvăm problema cu Dl.Red, undeva în Berlin ,în studioul de înregistrări, Bill stă îngândurat.
Tom:- Hei! ce faci?
Bill:-Nimic, mă gândeam
Tom:-La ce? La fata din L.A? Ionela?
Bill:-Da! ai avut dreptate, mă bucur că am invitat-o în oraş.
Tom:-Ţi-am zis , nu toate fetele sunt la fel , am o presimţire bună legat de ea.
Bill:-Şi eu , dar....dar dacă mă îndrăgostesc şi o să sufăr iar?
Tom:- Atunci vom trece peste,împreună! îl bate pe umăr să îl îmbărbătească.
În primul an ,în care Bill şi Tom s-a mutat în L.A , Bill s-a îndrăgostit de o fata pe nume Sara.
A cunoscut-o în parc , pe când se plimba singur şi îngândurat. În timp ce se plimba a auzit pe cineva cântâd. A urmărit sunetul vocii care îi facea inima să tresară şi a ajuns în faţa unei mulţimi, a încercat să îşi facă loc să vadă posesoarea unei vocii aşa minunate şi a văzut-o, era frumoasă ,păr lung negru, tenul alb, ochii mari ,negri şi buzele roşi.
Bill a aşteptat ca lumea să plece când a intrat în vorbă cu ea. De la o mică plimbare şi o discuţie banală despre muzică, s-a ajuns la o relaţie de 2 ani în care Bill s-a îndrăgostit orbeşte de Sara.
Dar sentimentele Sarei pentru Bill nu erau adevărate, ea îşi dorea doar să fie faimoasă şi a profitat de Bill să ajungă un star. În plus ea nu i-a fost fidelă lui Bill , iar când şi-a atins scopul la părăsit pe Bill şi s-a mutat cu amantul ei. Bill a fost distrus după despărţire.