".Deku..(?)"

939 52 54
                                    

(Izuku)- C-canım yanıyor Kacchan.. Ne olur bırak beni gideyim..

(Katsuki)- KES SESINI LANET DEKU!! AYRICA ŞU APTAL HAYALINDEN DE VAZGEÇ, SENIN ÖZGÜNLÜĞÜN BILE YOK BE!!

Bunları söyledikten sonra elinde yeni çıkarttığı kıvılcımlar ile Deku'nun üniformasının omzunu yakıyordu..

(Izuku)- K-KACCHAN!!

(Katsuki)- BAĞIRMAYA NASIL CÜRRET EDERSIN SENI LANET INEK!!! GEBERR

_________________________________________
Izuku Pov.

Bütün bunları hak edicek ne yapmıştım ki ben.. Neden beni de seven yoktu..

Eve vardığım anda banyoya girdim ve aynadaki acınası suratima bakmaya başladım..
Herkes benden nefret ediyordu, küçükken beraber kahraman olma hayalleri kurduğum arkadaşım bile benim ile özgünlüğüm olmadığı için bana zorbalık yapıyordu.

Öz babam bile beni sadece özgünlüğüm olmadığı için terk etmişti..

"Kaldıramıyorum artık...."

Gözlerim dolmaya başlamıştı yine, çok ağlak biriyim, diye düşündüm. Hiç kimseye bir faydam yoktu ki zaten..

Neden Kat-chan'ın da dediği gibi sıradaki hayatımda bir özgünlüğe sahip olarak doğmayı dileyerek öldürmüyordum kendimi?..

Beni umursayan birinin kaldığını bile zannetmiyorum..
...

Bunu.., şu anda da gerçekleştirebilirim..

Banyodaki uzun ve ince dolabı açıp içerisindeki makası aldım..

Emin miyiz..?
.
..
...
..
.
Emin olmam gerekmiyor ki..(?)
Ne aptalım ama..

Elime aldığım makas ile bileklerime kesikler atmaya başladım.. Hiç birinin yeri uyumlu değildi..
Ben içimde biriken duygular ile işime devam ederken bileğimden çok fazla kan geldiğini fark etmemiştim..

Gözlerim kararıyor(?)...
Dengem..

Villain Deku  (Gay)  ShigaDabiDekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin