Izuku
Yataktan kalktığım anda Tomura'nın odasına koştum ve hemen üzerine atladım..
(Izuku)- Tomuraaa!! Kalk hadii.
(Tomura)- Bu şey için çok erken Zuku..
Sadece dört parmağını kullanarak beni yüzümden ittirdi, sanki ben onu böyle bırakırmışım gibi..
FakeToxic özgünlüğümü aktiflestirdim ve tırnaklarımdan çıkan dokunaçlar ile Tomura'nın dirseklerinden ellerine kadar sardıktan sonra onları kafasının üzerine yerleşirdim...
*Birazcık uğraşmaktan zarar gelmez değil mi..(///)*
Yüzüne doğru birazcık daha yaklaştım..
(Izuku)- Tomuraa...
Gözlerini yarı kapalı bir şekilde açtı ve direk beni görünce kafasını çevirmeye çalışınca çenesinden tutup kendime çevirmem gerekti..
*Gözleri çok güzel..*
Fark etmemiştim ama ona biraz daha yaklaşmıştım, dudaklarımızın arasında 1 yada 2 parmak fark vardı sadece..
(Tomura)- Çok güzel...
Ne dediğini anlayınca hemen uzaklaştım ve koşarak odasından kendimi dışarı attım..
Ne yapmıştım ben..!?
____________________Aradan 2 saat geçmesine rağmen hala o anları düşününce kızarmaya başlıyordum.. Ayrıca Toga da hiç yardımcı olmuyordu.
Tek yaptığı şey bugün bize yeni katılacak olan 2 üye hakkında konuşmaktı. Onların gelmesine daha 1 saat vardı.
1 saati burada oturarak geçiremezdim elbette..
(Izuku)- Ben dışarı çıkıyorum Toga. Soran olursa söylersin dışarıda olduğumu..
(Toga)- Tamamm Zuku!!
Bende ona el salladıktan sonra bardan çıktım ve sessiz ve karanlık sokakta ilerlemeye başladım, bazen sokaklarda kostümlü benim aranıyor yazılarımı görüyordum.
Kalabalık sokaklara ise hiç çıkamazdım çünkü herkes benim kaybolduğumu düşündüğü için orada da aranıyordum bu yüzden de yanımda bulunan eve girdim ve çatısına tırmanıp teker teker özgünlüğümü kullanıp tutunarak diğer çatılara atlamaya başladım.
En sonunda yeterince yükseğe çıktığımı fark edince durdum ve gökyüzünü izlemeye başladım, parlak mavi tonlarındaydı ve bir sürü yağmur bulutu vardı.. Böyle karışık havaları seviyordum..
Ben gökyüzünü izlerken yanıma birisi yaklaştı ve beni omzumdan tutup bulunduğum çatının zeminine yatırdı ve tepeden bana bakmaya başladı..
_________________________________________
DabiSürekli oturduğum yerde yeni katılacağım grup ile buluşma saati gelesiye kadar etrafı seyretme planlari kuruyordum ki orada yeşil saçlı başka bir oğlanın etrafı seyre daldığını fark ettim, benim alanımda nasıl böyle oturmaya cürret edebilirdi..
Onu omzundan tutup sırtı yere gelicek şekilde fırlatıp tepesinden ona bakarken sanırım hayatımda gördüğüm en güzel yüzü ve gözleri gördüğümü fark ettim. Ben ona ve gözlerine şaşırmış bir şekilde bakarken onun surat ifadesi bir anda değişti ve tırnaklarından çıkarttığı dokunaçlar ile beni aniden bileklerimden tuttuğu gibi yere attı ve yuvarlanıp üzerime cıktı.
Tanrım şu anda ne kadar kızardığımı tahmin edemiyorum...
O bana yukarıdan bakarken bir anda tırnağından çıkan başka bir dokunaç ile kendi boynundan küçük bir kısım deldi ve ben daha ne olduğunu anlamadan gözlerim karardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku (Gay) ShigaDabiDeku
FantasyHello Madıfakı.. ... Hahshhwhshshhsjdjd neyse neyse, öncelikle ship ile dalga geçicek veya illegal olduğunu bana söylicek varsa okumasın. Buraya kadar okeysen zaten ilk sayfada açıklama var. 🦕 _____________________________________________________...