_________________________________________Izuku
Tam Tomura ile konuşmak uzereydim ki bir anda babam geldi ve kendisiyle doktorun laboratuvarına çıkmam gerektiğini söyleyerek benimle beraber yukarı çıkmaya başladık, doktorun kapısına geldiğimizde babam yanımdan ayrıldı ve beni izleyeceğini ve bana güvendiğini söyleyip çıktı.
Ben neden böyle söylediğini düşünerek içeri girdiğimde doktor bana yanına gelmem için eliyle işaret yapınca yanında bulunan yataga yatmamı istedi, bende dediği gibi yatağa yattım ama işin garip kısmı, beni bileklerimden yatağa bağlamasıydı, ben ne olduğunu anlamaya çalışırken arkasını döndü ve eline içerisinde siyah bir sıvı olan iğne ile geri döndü..
*Ne yapmaya çalışıyor bu..(!)*
O iğneyi boynuma doğru yaklaştırmaya başlayınca elimde olmadan kafamı yan tarafa doğru çevirdim ama o bana sadece bıkmış bir şekilde baktı..
(Doktor)- Hadi ama Izuku, çocuk gibi davranma, seni sadece daha yenilmez yapacağım.
Ben daha ne olduğunu anlamadan kafamı ona doğru çevirdi ve elindeki iğneyi boynuma enjekte etmeye başladı..
Canımı çok yakıyordu, sanki içimde bir şeyler değişiyordu ve bu canımı fazlasıyla yakıyordu, artık daha fazla dayanamayıp bağıracakken ağzımı yumuşak ama bağıramayacağım şekilde bağladı..
*Ölüyor muyum..(?)*
Tam bunu düşündüğüm anda gözlerim kararmaya başladı ve gözlerimi tekrar açtığımda beyaz çimenlerin olduğu, sanki sonu yokmuş gibi gözüken bir yerde uyandım..
*Neredeyim ben..(?).*
Etrafa bakınmaya devam ederken karşıma 4 tane kulağı olan ve köylerinin akına kadar siyah olan bir tavşan çıktı.
Bende başka yapacağım bir şey olmadığı için onu takip etmeye başladım, tavşan en sonunda durunca bana doğru döndü ve yere doğru atlayıp sanki toprağın üzerinde değil de duyun üzerinde duruyormuşuz gibi daldı ve yok oldu, ben ne olduğunu anlamaya çalışırken karşıma siyah bir gölge cıktı, bana çok benziyordu ama gözleri kırmızıydı ve korkunç bir şekilde gülümseyerek bana bakıyordu ki hiç beklemediğim bir anda bana doğru elini uzattı, korkmuştum ve ondan uzaklaşarak koşmaya başladım, o ise sanki kolu metrelerce uzayabiliyormuş gibi beni sadece uzayan koluyla takip ediyordu. Koşmaya devam ederken bir anda önceden gördüğüm tavşan yerden dışarıya doğru atladı ve bir anda ağzını açtığı gibi beni kovalayan elden cıktı ve beni bir anda sarmalayıp tamamen içerisinde kaldım..Acı geçmişti ama bende bir değişiklik vardı.. Sanki içimde yeni bir güç varmış gibiydi., yeni özgünlüğüm buydu...
Gözlerim tekrardan kararmaya başladığında yerdeki gölgemde fark ettiğim şeyin kuyruk gibi bir şeye sahip olduğumdu ama sonlarina doğru sivri dişleri olan bir ağzı vardı ve kafa kısmında da küçük siyah bir kelebek vardı..
...
Gözlerimi yeniden açtığımda siyah bir alandaydım.. Karşıma önceden beni yakalamaya çalışan gölgem çıktı ve bana özgünlüğümün nasıl işlediğini anlattı..
Ben istediğim sürece kendi kendine beni koruma moduna alıyordu ve tehtid olarak gördüğü her şeye boyunu uzatarak da saldırabiliyordu, basında duran kelebek ise benim kontrol edebildiğim bir şeydi ve o şeyin başından ayrılıp istediğim şeye veya kişiye konunca ona inanılmaz bir acı veriyordu.. Özgünlüğün en güzel kısmı ise özgünlüğü kullanmadığım sürece orada olmamasıydı, yani sadece özgünlüğü kullanmaya karar verince ortaya çıkıyordu.. Bunları bana söyledikten hemen sonra gözlerim yine kararmaya başladı ama bu sefer başımda doktoru gördüm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku (Gay) ShigaDabiDeku
FantasyHello Madıfakı.. ... Hahshhwhshshhsjdjd neyse neyse, öncelikle ship ile dalga geçicek veya illegal olduğunu bana söylicek varsa okumasın. Buraya kadar okeysen zaten ilk sayfada açıklama var. 🦕 _____________________________________________________...