..
IzukuGözlerimi yavaş yavaş aralamaya başlayınca banyoda olmadığımı fark ettim.
Bileklerimde sargılar vardı(?)..
Nerede olduğuma bakmak için kafamı kaldırdığımda biraz eski ve köşelerinden küflü bir oda ile karşılaştım..
Ben odaya göz gezdirmeye devam ederken içeriye benim yaşlarımda olduğunu düşündüğüm mavi saçlı birisi girmişti..
(Shigaraki)- U-uh.. S-selam..
(Izuku)- Merhaba!
(Shigaraki)- (/////) B-benimle g-gelmen gerek...
(Izuku)- (///) T-Tabii!!
O bana yolu gösterirken beraber bulunduğum odadan çıktık ve beni beyaz saçlı bir adamın bulunduğu bir odaya getirdi..*Babama benziyor...*
Oturduğu tekerlekli sandalyede döndü ve yüzünü bana çevirdi..
(Izuku)- B-baba!?
(Hisashi)- Merhaba Izuku, oğlum.
(Tomura)- :O(Izuku)- Hani sen süt almaya çıkmıştın!?
(Hisashi)- ... Ne..?
(Izuku)- Annem bana senin süt almak için çıktığını ve dönmediğini söylemişti???
(Hisashi)- Üzgünüm Izuku ama ben annene bir kötü olmak istediğimi söyleyip çıkmıştım.. Inko napıyor bu arada?
(Izuku)- Annem şu anda pazarda olmalı, ve durumu da iyi.. Yanı hiç bir sorunumuz yok..
(Hisashi)- Güzel.. Tomura, neden Izuku'yu da alıp içeri gitmiyorsunuz?.. Benim biraz isim var da..
(Tomura)- Peki efendim. H-hadi gel Izuku..
Beraber arkalı önlü yürümeye başladık, o önde gidiyor ve bende onu takip ederken odadan çıktık ve merdivenlerden aşağıya inip orta boyda bir oturma odası ile karşılaştık..O bana tereddütle koltuğa geçebileceğimi işaret edip oturdu..
(Tomura)- e-E...
(Izuku)- Errr.. Kaç yaşındasınn..?
(Tomura)- 13.. sen?
(Izuku)- B-bende 12 ama senden uzunum!! (U-U)
(Tomura)- H-hayır!! Değilsin!
(Izuku)- Gel Boylarımızı Ölçelim O Zaman!!
(Tomura)- TAMAM!!
Benden kesinlikle kısaydı.. Buraya gelirken fark etmiştim., ben ayağa fırlayınca o da ayağa kalktı ve yüz yüze bakışmaya başladık..
*Çok güzel..(///)*
Sanki hafiften kızarıyor gibiydi..
(Izuku)- G-gördün mü!! Senden uzunum demiştim!!
(Tomura)- (////) S-seni kesinlikle
geçicem görürsün!!(Izuku)- O-onu görürüz!!
Çok güzel bir yüzü vardı.. Aşık olmadım değil mi!?
JAJAJJWHSHSJHD
Bana garip bir şekilde bakmaya başladı..
Neye bakıyor yha!..(Tomura)- Fazla kırmızısın.. B-bu normal değil mi..?
(Izuku)- Najhsbshsbshshhs(/////////)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku (Gay) ShigaDabiDeku
FantasyHello Madıfakı.. ... Hahshhwhshshhsjdjd neyse neyse, öncelikle ship ile dalga geçicek veya illegal olduğunu bana söylicek varsa okumasın. Buraya kadar okeysen zaten ilk sayfada açıklama var. 🦕 _____________________________________________________...