(Izuku)- Anlattığım gibi Tomura. Bu herif bana saldırdı ve bende onu bayıltıp buraya getirdim.(Tomura)- Sana neden saldırdığını biliyor musun Izuku..?
(Izuku)- Hayır. Ama babamın anlattığına göre güçlü bir ateş özgünlüğü olduğunu duydum..
(Tomura)- ..Ne demek istiyorsun..?
(Izuku)- Neden onu yeni üye olarak almıyoruz.?
(Tomura)- ...
Ben şu oğlanı yeni üye olarak alıp alamıyacağımızı sorduğum gibi yerinden kalktı ve merdivenlerden çıkmaya başladı.
Sanırım babam ile bu konu hakkında konuşacak, emin değilim..
Bu hâlleri bazen ürkütücü olabiliyor..
_________________________________________Shigaraki
(Izuku)- Neden onu yeni üye olarak almıyoruz.?
Nasıl bunu bana bunu bu şekilde sorabilirdi.. Benim onu sevdiğimi ve yanında başkalarını istemediğimi ne zaman anlıyacak..(!)
Ona karşı kaba davranmamak için AFO ile konuşmaya gittim, büyük ihtimalle şu yeni çocuk ile ilgili fikirleri vardır diyip merdivenleri çıkmaya başladım, Izuku'nun bana baktığını hissedebiliyorum..
Kapıya vardığımda az da olsa doktorla konuştuklarını duyabiliyordum.. Ne planlıyorlar(?)..
Kapıyı 2 kez tıklattım ve 1,2 saniye sonra içeriden tok bir gir sesi çıktı, içeriye girdiğimde tahminimde doğru olduğumu gördüm, doktor ile konuşuyorlarmış..
(Tomura)- Efendim, konuya direk girmem gerek, Izuku şu bayıltıp getirdiği çocuğu yeni üye olarak alıp alamıyacağımızı soruyor..
(AFO)- Izuku'nun bunu isteyeceğini biliyordum. Bayılttığı kişinin güçlü bir ateş gücü var, bunu Endeavor'a karşı kullanabiliriz.. Kabul ediyorum, o kişinin yanına git ve bize katılmasını sağla. Istersen Izuku'da seninle gelebilir..
Bunları söyledikten sonra tam çıkacakken doktorun söyledikleri kafamı karıştırdı..
(Doktor)- Izuku'nun buna dayanabileceğine eminim efendim. Isterseniz Izuku, Shigaraki ile o çocuğun yanına gitmek yerine llaboratuvarma gelsin ve hemen başlayalım..
O bunları söylediğinde kafam karışmıştı.. Izuku'ya ne yapacaklarını düşünmeye devam ederken aşağıda bana kocaman bir şekilde gülümseyen Izuku'nun yanına gittim..
*Neden bu kadar güzel..(?)*
(Izuku)- Ee..(!) Ne konuştunuz!!
Tam cevap verecektim ki AFO merdivenlerden indi ve Izuku'yu yanına çağırdı, sanırım doktorun yanına gidecekler. Umarım ona zarar vericek bir şey yapmazlar..
Onlar merdivenden çıkıp doktorun laboratuvarına çıkarken bende şu yeni çocuğun tutulduğu odaya gittim..
Kapının kilidini açtım ve içeri girdim.(Dabi)- Ne istiyorsun..?
(Tomura)- Sadece bize katılmanı istiyoruz.
(Dabi)- Istiyorsunuz.(?)
(Tomura)- Evet, istiyoruz.
(Dabi)- Tam olarak neye katılmamı istediğinizi anlamadim. (:×)
(Tomura)- Kötüler birliğimize.. Kahramanlara karşı kurduğumuz bir örgüt.
(Dabi)- ...
(Tomura)- Ee(!).. Ne diyorsunuz bay yanmış.?
(Dabi)- Adım Dabi. Bana böyle sesleneceksiniz.
(Shigaraki)- Pekala.
Davranışları hoşuma gitmedi, ama yapacak bir şey olmadığı için bileklerindeki kelepçeleri açtım ve odadan çıkarken beni takip etmesini bekleyip ona odasını göstermek için üst kata çıktım.
Zaten hazır olan odayı ona gösterdim ve boş zamanlarında zemin katta durabileceğini söyleyip odasından çıkmak için hareket ederken boğuk bir kaç hırıltı duydum. Bu sesin nereden geldiğine bakmak için iki kat daha çıkmaya başlarken şu yeni çocuğun da sesi duyup beni sessiz bir şekilde takip ettiğini fark ettim, bir şey demedim.
Bir kahramanın saldırısına uğradıysak eğer işime yarardı.
Iki kat çıktıktan sonra seslerin doktorun laboratuvarından geldiğini fark ettim. Tam bir şey olmadığını düşünüp geri dönüyordum ki bugün doktordan duyduğum şeyler bir anda aklıma geldi ve seslerin Izuku'dan geldiğini anladım..
O an içimde büyük bir korku hissettim..
*Zuku...(!)*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku (Gay) ShigaDabiDeku
FantasyHello Madıfakı.. ... Hahshhwhshshhsjdjd neyse neyse, öncelikle ship ile dalga geçicek veya illegal olduğunu bana söylicek varsa okumasın. Buraya kadar okeysen zaten ilk sayfada açıklama var. 🦕 _____________________________________________________...