Ben SB12 bana burda profesör diye hitap ederler. 78 yaşında olduğumu tahmin ediyorum. Tahmin ediyorum çünkü dünyada artık bir zaman kavramı yok. Uzun zaman önce onlar dünyamıza gelmeden insanlar yaş, boy, kilo gibi şeyleri önemsermiş. Ancak bu noktada bir bireyin sahip olması gereken özellikler biraz daha farklı örneğin; hız, güç ve korku. Bizler kıyametin çocuklarıyız. Savaşı insanlar kaybettiğinden beri dünyanın kontrolü onların elinde bulunuyor. Bizler artık bir tüketiciden çok tüketilen konumundayız. Zayıf birer avız biz. Bizler dünya üzerinde kalan son insanlar sınırlarla çevrili küçücük bir alanda yaşıyoruz. Bizim için zevk diye bir şey yok biz ihyaçların topluluğuyuz. Hayat, bizi temel ihtiyaçtan bile daha azına tamah etmek zorunda bırakıyor. Size ne derece büyük bir korkuyla yaşamak zorunda olduğumu anlatamam. Uyumak zorunda olduğum her an bir sonraki günü göremeyeceğime emin olarak uyuyorum. Zira tanıdığım bir çok insanın bir sonraki günü göremediğine bizzat şahit oldum. Bütün bunların sebebinin biz insanlar olduğunu bilmek çok korkunç. Ancak öyle. Uzun zaman önce insanlar güçlerini arttırmak için yeni arayışlar peşine düştüklerinde korkunç şeylere sebebiyet verdiler. Bu da bize kıyameti getirdi. Bu benim hikayem değildir; bu Havva'nın hikayesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İblislerin Düğünü "HAVVA" (Tamamlanmadı)
FantasyBu klasik Türk korku filmi örneği değildir. Klişelerden yolu dahi geçmeyen, yakın geleceğin orta çağında geçen distopik bir hikâye örneğidir.