Yorum yapmayı unutmayınnn♡
.
3.Bölüm "SEN VARDIN"
05*********: Hastanenin beyaz tavanında yine sen vardın, çok güzeldin...
Ahu: Ne hastanesi ne tavanı ya?
05*********: Boşver, bir şarkı sözü
05*********: Bugün dersin yok, yine şarkı söylemeye mi gideceksin?
Ahu: Niye ders programımı bilecek kadar hakkımda bilgi sahibisin?
05*********: Hoşuma gidiyorsun, ilgileniyorum
Görüldü
Yazıyor...
Ahu: Neyse
Ahu: çıkıyorum
Ahu: evden yani, şey ederiz sonra
05*********: Mesela böyle telaşlanmalarını seviyorum
05*********: Birisi sana duygularını açtığında ne diyeceğini bilememeni seviyorum
05*********: Masumluğunu seviyorum
05*********: Bugün söyleyeceğin ilk şarkı Teoman- Kupa kızı ve sinek valesi olursa mutlu olacağım, dinliyorum seni, amfi güzeli:)
Görüldü
.
Otobüsten ineli 10 dakika olmuştu ve kısa bir yürüyüşün ardından sonunda stüdyoya ulaşabilmiştim. Hala aklımda bana yazan kişi vardı. Adını bile bilmiyordum daha. Benim hakkımda birçok şey biliyordu, beni izliyordu, ama ben ismini bile bilmiyordum. Belki de gerçekten büyük bir dalga malzemesiydim. Hatta belki bu kişiyle konuşmamı en başta kesmem gerekiyordu. Ama bir yandan merak ediyordum. Söyledikleri gerçekse eğer ilk defa bu kadar değer görecektim bir insandan. Kimse bana dönüp bakmazdı ki. Görünüşümden değil, ortalarda pek görünmediğimden. Hep yalnız olduğumdan, hep gölgede kalmayı tercih ettiğimden...
Ama o beni gölgede olmama rağmen görmüştü. Belki de ona hala izin verişim bu yüzdendi.
Çantam omuzumdan sıyrılıp yavaşça yere düşerken siyah deri koltuğa kendimi bıraktım. Dirseklerimi dizlerime dayayıp yüzümü ellerime yasladım. Aklımdan o kişiyi atamazken yazdıkları aklımda dolandı durdu.
Dinliyorum seni, amfi güzeli
Hızla kafamı kaldırıp etrafa şöyle bir göz gezdirdim. Beni dinlediğini söylüyordu, buralarda olmalıydı. Bu sefer de ayağa kalkıp yavaşça etrafta dolanmaya devam ettim. Yoktu işte kimse. Belki de gerçekten dalga geçiyorlardı benimle.
"Hoşgeldin Ahu." Gelen sesle irkilince arkamı döndüm ve müzik kulübünün üyelerinden Hilal'e bakıp düşüncelerim arasından gülümsemeye çalıştım.
"Merhaba." Etrafta boş boş dolaştığımı fark etmiş olacak ki garip garip bakarken, hemen yanımda duran bateriye dokundum ve onunla ilgilenir gibi yaptım.
"Aa bateri, ne kadar da tozlanmış şuna bak." söylediğim şeyin saçmalığını bastırmak için boş boş gülümsemeye çalıştım. Ne demişler, salak salak gülümsemek her şeyin üstesinden gelebilir!
"Eee hadi, millet gelmeden bir şarkı söyleyelim." Sonunda konuyu ve ortamın saçmalığını dağıtırken mikrofonun önündeki tabureye oturup mikrofonu iki elimle kavradım. Ayarını yaptıktan sonra Hilal'e döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amfi Güzeli | Yarı Texting
Romance05*********: Amfinin en köşesinde kafanı yan yatırmış boş boş etrafa bakarken o kadar güzel görünüyorsun ki, kendini dışarıdan görsen bana hak verirsin Cevap veriyordu yalnızca kız, ölümün eşiğindeki umutsuz çocuğa yeniden hayat umudu olduğundan hab...