Minho odaya koşturup yatakta uzanan sevgilisinin üzerine atladığında Chan acıyla inlemiş, sevgilisinin poposuna çat diye vurmuştu.
"Yavaş lan."
"Sana yavaş Minho. Ölüyordum."
"Uydurma." Minho sevgilisinin üstüne yerleşmiş, yüzünü boynuna gömmüştü. Chan da mecburen üstlerini örtüp hafifçe yan dönerek ona sarıldı.
"Chan."
"Hm?"
"Yarın ne yapsak?"
"Kardanadam yapsak senle~" Chan gülerrk gence sıkıca sarılmış, boynunu öpmüştü.
Dışarıda kar o kadar çok yağıyordu ki, üniversiteye kar bitene kadar tatil yazılmıştı. Yollar buz tutmuş, insanların dizine kadar kar çıkmıştı.
"Hayır dışarısı soğuk."
"Balkonda yaparız.'' Minho onaylamış, sevgilisine sıkıca sarılıp bir anda bırakarak bacağını üstüne atmıştı. Hafifçe uzaklaşıp Chan'ın turuncu saçlarına baktı gülerek.
"Portakala benziyorsun."
"Siktir git ya, ben de romantik bir şey bekliyorum." Chan göz devirirken Minho doğrulmuş, bağdaş kurup Chan'ın tişörtünün eteklerini kavramıştı.
"Portakalı soydum~" derken Chan'ın tişörtünü çıkarıp bacaklarının arasına kaydı. "Baş ucuma koydum~"
Ellerini gencin kollarına koyup bileklerini yatağa sabitlerken yüzüne yaklaştı. "Ben bir oyun uydurdum.''
"Çocuk tekerlemesiyle..." Chan boynunda hissettiği nefesle derince iç çekti. "Nasıl beni etkileyebiliyorsun?"
"Minho cazibesi diyorum ben ona." Minho dilini Chan'ın çenesine sürtüp yaramaz bir gülümsemeyle gence yaklaşmış, dudaklarını yakalamıştı.
Hoyratça sevgilisini öperken Chan altında hapsolmuş şekilde sadece ona ayak uyduruyordu.
Minho diziyle altındaki gencin bacaklarının arasına baskı uygulayınca Chan hafifçe inlemiş, geri çekilen Minho'ya nefes nefese bakmıştı.
"Devam et."
"Yorulmayasın doktor?"
"Minho, ağzına tükürürüm senin." Minho gülerek altındaki şortla üstündeki sıfır kolluyu çıkarıp kenara atmış, sevgilisinin bacaklarının arasındaki yerini alıp tek seferde altındakileri çıkararak soğuk geceyi ısıtmaya başlamıştı.
Terler içinde kalana kadar eğlendikleri gecenin ardından sabahın ayazıyla üşüdüğü için uyanan Minho, uykusuna devam edebilmek için hiç istifini bozmadan sevgilisine sokulup sarılmıştı. Chan da onu sarınca yeniden hissettiği sıcaklıkla tekrar uykusuna geri döndü.
Gece inlettiği adamın kollarına kedi gibi sığınmıştı genç.
Chan yüzüne sürten saçlarla gözlerini aralasa da Minho hala uyuyor diye hareketlenmemiş, yavaşça saçlarını okşarken onu izlemeye başlamıştı.
Burnunu onunkine sürtüp yavaşça güldü. ''Sabahları kedi gibisin."
"Sensin kedi." Minho mırıldanmış, sevgilisinin göğsüne yüzünü yaslamıştı.
İkisi de sessizce bir süre yatakta yatarken Chan Minho'nun onu ısırmasıyla dişlerini sıktı.
"Minho ya."
"Mızmızsın." Minho geri çekilmiş, üşüyünce yorganı omuzlarına kadar çekmişti.
"Bebeğim oramı buramı ısırıyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love with fight [MinChan]
Teen FictionMinho, hem kavga dövüşü hem de Chan'ı seven, arkadaş grubunda ilk patlayan gizli gaydir. ana ship: minchan yan shipler: hyunsung, jeonglix, changmin yarı texting fic işte