"Seninki geliyor." Felix gülerek konuştuğunda Chan kaşlarını çattı. "Kim benimki?"
"Şap şup yalaştığın çocuk seninki."
"İğrençsin." Jisung yüzünü buruşturarak güldüğünde Hyunjin omuz silkti.
"Benimki falan değil o."
"Seviyorsan git konuş."
"Homofobik bir arkadaş grubu var." Chan söylediği şeyle gözlerini kapatıp dudaklarını birbirine bastırırken diğer üç arkadaşı başlarını ona çevirdi. Okul dedikodu sitesinde gezen Felix bile başını kaldırmıştı.
"Olmasa gidip konuşacaksın yani?"
"Uydurma götünden." Chan arkasına yaslanıp meyve suyundan içerken Jisung masada ona doğru eğildi.
"Bizden gizlin saklın mı var? Okay."
"Herkes sizi konuşuyor bu arada." Felix sırıtarak telefonunu masaya bıraktığında Chan eline almış, dün Hyunjin'in artığı videonun altına gelen yorumları okurken heyecanlanmıştı.
"Gözümün önünde sevişmişler ya, nasıl göremem bunu?" Jisung hayal kırıklığıyla sırtını Hyunjin'in göğsüne yaslarken Hyunjin gülmüştü.
"Yakın zamanda tekrar öpüşürler."
"Amk ilişkide pasif yok, Minho da Chan da çok hRr!"
"Çok ney?" Hyunjin sırıtarak sorarken Jisung ona dönüp az önce yaptığı gibi boşluğu pençeledi. "Çok hRr." Hyunjin çocuğun tatlılığına parlayan gözleriyle baktı.
"Minnoş."
"Ne minnoşu kardeşim az önce çok seksi bir hareket yaptım." Hyunjin başını iki yana sallarken Chan konuştu.
"Bir ilişkimiz olmayacağı için ikimizin de ne kadar aktif olduğu önemli değil." Elimdeki telefonu bırakıp iç çekti.
"Yalnız ben Minho'yu homofobik sanıyordum." Jisung hayretle konuşurken diğerleri de onu onayladı.
"Hayatınızda görebileceğiniz en gay insan." Ve Chan ikinci potunu kırdı.
"Hafta sonları vuruştuğunuzu söyleme sakın." Chan sessiz kaldığında Jisung çığlık atmıştı.
"Gizli bir seks hayatınız mı var? Yok artık!" Hyunjin şaşkınlıkla konuşurken Chan omuz silkti.
"Kursa kalıyorum ayağına okula gelip düzüşüyor musunuz amk? İğrenç."
"Hayır gerizekalı. Okulsa nasıl sevişelim? Minho yalnız yaşıyor."
"Ve sen ona sevişmek için gidiyorsun. Seni eve atıyor, yuh! Hyunjin neler söylüyor bu? Psikoloğum bozulacak." Jisung sahte tekliler vererek Hyunjin'e sarıldığında Hyunjin gülerek ona bakıp Chan'a döndü.
"Bize ne zaman söyleyecektin abi?"
"Anasını satayım gelip bir anda Minho'yla sevişiyoruz haberiniz olsun mu diyecektim?" dediğinde kantinden çıkmak üzere olan Minho kendi ismini duymuş ve o tarafa dönmüştü. Az çok seçtiği kelimelerden sevişmeyi de duyunca telefonunu çıkardı.
minho × chan
minho
??chan
?minho
adım bir seks cümlesinde geçti?chan
yakalandık oğlum
ara sıra seviştiğimizi öğrendiler :/
ağzımdan kaçırdım :(minho
ve?
benden utnaıyor musun?chan
ne saçmalıyorsun amk
neden senden utanayım?
gizli gayliğin artık gizli değil diye üzülüyordum
senin için kötü olacak
yoksa sen hayatımdaki en iyi şeylerden birisin
özellikle
yatakta :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love with fight [MinChan]
Dla nastolatkówMinho, hem kavga dövüşü hem de Chan'ı seven, arkadaş grubunda ilk patlayan gizli gaydir. ana ship: minchan yan shipler: hyunsung, jeonglix, changmin yarı texting fic işte