ჯონგუკი ახლა უფრო მეტად წააგავდა მკვლელს ვიდრე ოდესმე . მისი შიშველი ტორსი ფოლადისგან გამოკვეთილს ჰგავდა , ადრე ჯონგუკს კანი ოქროსფერი-თაფლისფერი ჰქონდა . ახლა კი უსიცოცხლო თეთრის შესახედაობა ჰქონდა . თმა გაზრდოდა , მუქი ნახშირის ფერი კულულები მხრებზე აქვს დაფენილი .
ბიჭმა მაყურებელს მრისხანე მზერა მოავლო და ბობრალი ისეთი ძალით დაატრიალა ლამის მოგლიჯა .
ტიკ , ტიკ , ტიკ , ტიკ . გველები , ვეფხვი , დათვი , ტახი . ბორბალი მხიარულად ტიკტიკებდა , შემდეგ შენელდა და გაჩერდა .
-არა _ წამოიძახა ჯიმინმა , როდესაც დაინახა სად გაჩერდა ისარი .
-უარესზეც შეიძლებოდა გაჩერებულიყო _შეახსენა ინეჟმა ._ მაგალითად ისევ უდაბნოს ხვლიკზე .
ჯიმინმა თითები მომუშტა და იგრძნო როგორ დაეჭიმა კუნთები .
ნინა შებრუნდა თვალები დახუჭა და ყურებზე ხელები აიფარა .
-მგონი უნდა გააჩერო ..
-თუ გადარჩება , ჯონგუკს ამ ადგილს დღესვე მოვაშორებ , მაგრამ ახლა საკუთარ თავს თავად უნდა მიხედოს .გუშაგმა ჯონგუკს ბორკილები მოხსნა და ჯაჭვების მოცვენისთანავე გაქრა ადგილიდან . ბრბო ღრიალებდა და ფეხებს აბაკუნებდნენ . მაგრამ ჯონგუკი ჩუმად და გაუნძრევლად იდგა , თვალებში სიძულვილის გარდა არაფერი ეტყობოდა , წამით მისი მზერა დამშვიდდა და კონცენტრირდა , მარჯვნიდან გალიის კარმა მაღლა აიწია. ის ისევ გაუნძრევლად იდგა , მაშინაც კი როდესაც გალიიდან სამი მგელი გამოვარდა _ აღრენილი და სისხლმოწყურებული , ჯონგუკისკენ გაქცევას ერთმანეთს ასწრებდნენ .
უკანასკნელ წამს ჯონგუკი მიწაზე გაწვა , პირველი მგლები ტალახში ჩააგდო . შემდეგ მარჯვნივ გადაგორდა და წინა მეომრის მიეღო დატოვებული სისხლიანი დანა აიღო . ბიჭი მარდად წამოიჭრა ფეხზე და დანა მოიმარჯვა , ჯიმინი გრძნობდა რამდენად არ უნდოდა მას იარაღის გამოყენება . ჯონგუკს გვერდით ჰქონდა თავი გადახრილი და გარშემო მგლებს აკვირდებოდა , მის შავ თვალებში ვედრება იკითხებოდა : თითქოს მათთან უსიტყვო მოლაპარაკებას ცდილობდა . მისი თხოვნა რაც არ უნდა ყოფილიყო შეუსმენელი დარჩა . მარჯვნიდან მგელმა შეუტია. ჯონგუკი დაიხარა შეტრიალდა და დანა მუცელში გაუყარა , გელი მიწაზე წკმუტუნით გაგორდა . ბიჭი მის ხმაზე შეკრთა . მესამე მგელმა ის ძირს დასცა და კბილები მხარში ჩაასო . ჯონგუკი გადაგორდა და მგელი თან გაიყოლა .
ჯიმინი თვალ მოუშორბლად აკვირდებოდა . არცერთი წამით არ დაუხუჭავს თვალი , გრძნობდა რომ თითქოს თუ მოდუნდებოდა ჯონგუკი წააგებდა .
ცხოველმა კბილები გააღრჭიალააგრმ ბიჭმა დროულად იმოქმედა , მგელს პირი გაუღო , _ ხელებზე ვენები დაებერა. გაისმა შემზარავი ხმა , ბრბომ იღრიალა .
ჯონგუკი მგლის თავზე დაიხარა , ცხოველს ყბები ჰქონდა მომტვრეული და აგონიაში იგრიხებოდა , ბიჭმა დიდი ქვა აიღო და ცხოველის ტანჯვაც დაასრულა . მგელმა მოძრაობდა შეწყვიტა და ჯონგუკის მხრებიც მოეშვა . ისევე როგორც ჯიმინის .
მხოლოდ მან იცოდა ბიჭს ეს რად დაუჯდა .. ის ხომ დრიუსკელი იყო, დრიუსკელები კი მგლებს მათ ოჯახის წევრებად მიიჩნევდნენ , წმინდანებად აღიქვამდნენ.
პირველი მგელი გონს მოვიდა და წრეზე დაიწყო სიარული .
"ფრთხილად ჯონგუკ!" _ გაიფიქრა ჯიმინმა . ბიჭი ფეხზე კი წამოდგა მაგრამ ძალიან ნელა მოძრაობდა და დაქანცული ჩანდა. ბრძოლაზე არ ფიქრობდა . მისი მოწინააღმდეგენი რუხი მგლები იყვნენ გრძელფეხება და ველურები . დანა აღარ ჰქონდა ხელში მხოლოდ დასისხლიანებული ქვა ეჭირა . გადარჩენილი მგელი კი არენაზე იარაღების გროვის წინ დააბიჯებდა. მგელმა თავი დახარა და დაიღრინა .
ჯონგუკი მარცხნივ გადახტა , მგელი ეცა , კბილები ფერდში ჩაასო , ჯონმა ყრუ ხმა გამოსცა , და მძიმედ დაეცა ძირს , იმავე წამს კი ჯიმინი წამოდგა უცბად და წინ რამდენიმე ნაბიჯი გადადგა , გაშეშდა და ისეთი თვალებით უყურებდა ჯონგუკს თითქოს სულიერად არ უნდოდა ბიჭს რამე დამართნოდა. მას მოეჩვენა რომ ჯონგუკი დანებდა და მგელს მისთვის სიცოცხლის წართმევის უფლება მისცა , შემდეგ ბიჭმა ქვიშაში დაიწყო წლის ფათური , მან ბორკილები იპოვა , ცოტა ხნის წინ მაჭებზე რომ ეკეთა . აიღო ის ჯაჭვი მგელს ყელზე მოავლო და მოქაჩა . მგელი უკანა ფეხებით აფართხლდა ქვიშაზე. ცხოველს თვალები აუტრიალდა ერთი ამოიწკმულა და ყველაფერი დასრულდა . აღარ განძრეულა .
ბრბომ მოწონების ნიშნად დაიგუგუნა . ჯიმინმა კი ღრმად ამოისუნთქა , თავადაც არ იცის ასეთი რეაქცია რატომ ჰქონდა , თვით ინეჟიც კი გააკვირვა რომელიც მთელი ეს დრო მის რეაქციას ადევნებდა თვალს.
ბრძოლის წამყვანი ახალგაზრდა მიწაზე დაეშვა და მანაც ჯონგუკი ფეხზე წამოაყენა , გამარჯვების ნიშნად ხელი ჰაერში ააწევინა . შემდეგ მსუბუქად მოჰკრა იდაყვი ჯონგუკმა თავი ასწია .
ბიჭს სახეზე ცრემლებს ჩამოუგორდა და სველი კვალი დაუტოვა , მძვინვარების ცეცხლი სადღაც გამქრალიყო , მუქი თვალები იმაზე მეტად გაცივდა ვიდრე ჯიმინს წარმოედგინა. მასში აღარაფერი იყო ადამიანური. აი რა უქნა ჯოჯოხეთის ბჭემ ჯონგუკს .
გუშაგებმა ჯონი ისევ დაიჭირეს , მგელსნყელიდან მოხსნენ ჯაჭვი და ისევ ბიჭს გაუკეთეს მაჯებზე , როდესაც იგი არენიდან გაჰყავდათ ბრბომ უკმაყოფილოდ დაიგუგუნა.
-კიდევ!კიდევ!
-სად მიჰყავთ _იკითხა ნინამ.
-მედ პუნქტში რომ დაისვენოს ._უპასუხა ჯიმინმა.
-და მის ჭრილობებს ვინ მიხედავს .
-ექიმები აქაც ჰყავთ . უნდა მოვიცადოთ სანამ მარტო დარჩება .წუთები გადიოდა და ჯიმინი მოუთმენლობისგან ადგილს ვერ პოულობდა , ეს მისი იშვიათი მდგომარეობა იყო , იცოდა ზუსტად რომ გამოუვიდოდა მისი აქედან გაყვანა , ყოველი წამი გათვლილი იყო , მხოლოდ ერთი პრობლემა იყო . ჯონგუკთამ საუბარი , იმედია საუბარი შეუძლია ნორმალურად და ხასიათითაც ასეთი ცხოველი არ იყო .
ინეჟი ბიჭს აკვირდებოდა , მისთვის შეუვალი სახით მიღმა ბიჭი გეგმებს აწყობდა. არასდროს აჩვენებდა ზუსტად მის ემოციებსა და ფიქრებს . გამოუცნობი იყო მისი გამომეტყველების ქვეშ დაგენახა რას გეგმავდა .
მართალია არ იმჩნევდა მაგრამ ერთი სული ჰქონდა აქედან გაეყვანა ჯონგუკი და წასულიყვნენ , სუნთქვა შეიკავა და პულსი შეანელა , რომ გულიც დაემშვიდებინა . მაგრამ ფიქრებს ვერაფერს უხერხებდა ./////////////////////
აბა რას ფიქრობთ?
YOU ARE READING
Proper Thiefs . J.JK. P.JM
Fantasyშეიცავს მძიმე სცენებს! ფიკი არაა რეკომენდირებული 15 წლამდე ასაკისთვის!❌ კეტერდამში რასაც გინდა იყიდი თუ კი კარგი გადამხდელი ხარ ყველაზე უკეთ კი ეს პაკ ჯიმინმა იცის , და მას ეძლევა შანსი წარმოუდგენლად გამდიდრდეს , თუ კი ქურდობას ჩაიდენს , და სიკვდილ...