-აქედან მოგვაშორე! _ დაიყვირა ჯონგუკმა , როცა ჯიმინით ხელში გემბანზე ავიდა . იალქნები უკვე აღმართული იყო და ნავსადგურიც დატოვეს , მაგრამ არა იმდენად სწრაფად რამდენადაც ეს საჭირო იყო და ახლა ჯიმინი გონზე რომ იყოს თითოეულ მათგანს შუბლში ტყვიას დაახლიდა.
გემბანზე ქაოსი სუფევდა , ყველაფერი ერთმანეთში ირეოდა , ხალხი ყვიროდა , ცდილობდა რაც შეიძლება სწრაფად გაეყვანათ გემი ღია ზღვაში .
-რომელი ვირთხაა ამ გემის კაპიტანი _ დაიყვირა , ორ წამში კი მასთან მასზე ოდნავ დაბალი ასაკოვანი კაცი მივიდა , ეს ადამიანი ჯიმინს ხომალდის კაპიტნად ჰყავდა დანიშნული . იგი ოდესღაც მატროსი იყო (ხომალდის ჯარის მეთაური) რომელსაც დანის გამოყენება ოსტატურად შეეძლო , თუმცა შემდეგ ცხოვრებაში რთული პერიოდი დაუდგა და თავი კასრის ქვედა ფენებში ამოყო ._ სანამ თავების მსხვრევა დამიწყია , ეკიპაჟი წესრიგში მოიყვანე . _ ყინულივით ცივი შემაძრწუნებელი ხმით უთხრა , კაცს არ დასჭირვებია მეორედ გამეორება , იმის გათვალისწინებით თუ რა აურას ატარებდა ჯონგუკი , თან ახლა როცა მის ხელებში მისვენებული ჯიმინი დაინახა , რომელსაც სახე ჯონგუკის ყელში ჩაერგო თუმცა ეს მხოლოდ იმიტომ რომ ჯონგუკს ეჭირა ასე მჭიდროდ სხვაგვარად პაკს ძალა აღარ შესწევდა .ჯონგუკმა ხომალდი გაჭრა თუმცა მას წინ ბეინი გადაუდგა , მისახმარებლად , თუმცა ჯონგუკმა ის ხელით ჩამოიშორა .
-მკურნალი სადაა ? _ დაიღრინა მან _ ის კუდიანი მჭირდება .
-ქვემოთ დაჭრილებს ეხმარება , მე უკვე მომხედა. _ ჯონგუკმა ბეინის ბარძაყზე მიმხმარი სისხლი შენიშნა _ უაილენმა ტრავმა მიიღო . მოდი მოგეხმარებიი...
-გზიდან ჩამომეცალე თითოეული თქვენგანი ფეხებზე მკიდია _ თქვა ჯონგუკმა და ხომალდის კაიუტას მიაშურა.
ნინა უაილენის ტყვიისგან მიყენებულ უბრალო ნაკაწრს მკურნალობდა .
-გაიწიე _ უაილენი თითქმის წამოხტა ჯონგუკის ბრძანებაზე .
-არდამისრულებია _ გააპროტესტა ნინამ .
-წმინდანებო _ აღმოხდა _ შენი დედაც ვერ ხედავვვ _დაუღრიალა . ჯონგუკი ამ ეკიპაჟის სიდებილეზე კანკალებდა , "ჯანდაბა ჯიმინ ხალხის არჩევა არასდროს გამოდიოდა" გონებაში მოინიშნა რომ ჯიმინისთვის ეს უნდა ეთქვა .
ნინამ ჯიმინის დანახვაზე გაოცებისგან პირზე ხელები აიფარა .
-რა მოხდა ?
-დანით დაჭრეს
ჯონგუკმა ჯიმინი ფრთხილად , რამდენადაც გამოუვიდა ისე დააწვინა იატაკზე არსებულ ლეიბზე რომ ჭრილობა მეტად არ დაეზიანებინა .
-ბევრი სისხლი დაუკარგავს _ხმადაბლა დაიჩურჩულა ნინამ .
-უშველე.
-ჯონ _მისი პირიდან ეს სახელი ისე გულისამრევად ისმოდა _ მე გულმოქმედი ვარ და არა მკურნალი ჯადოქარი .
-სანამ ეგეთს ვიპოვით ჯიმინი მოკვდება , სწრაფად საქმეს შეუდექი სანამ შენი პატარა კაკლის ტვინი გავჭყლიტე _ნინას ამ მუქარაზე მთელს სხეულში გასცრა , ჯონგუკი არ ჰგავდა ისეთ ტიპს რომ ეს ხუმრობით ეთქვა _ დარწმუნებული ვარ ჯიმინს აქ მხოლოდ იმის გამო ყავხარ რომ ექიმობანა გეხერხება .
-თუ დახმარება არ შეგიძლია წადი _ თქვა ნინამ თავის აუწევლად _ შენი აქ ყოფნა მანერვიულებს .
YOU ARE READING
Proper Thiefs . J.JK. P.JM
Fantasyშეიცავს მძიმე სცენებს! ფიკი არაა რეკომენდირებული 15 წლამდე ასაკისთვის!❌ კეტერდამში რასაც გინდა იყიდი თუ კი კარგი გადამხდელი ხარ ყველაზე უკეთ კი ეს პაკ ჯიმინმა იცის , და მას ეძლევა შანსი წარმოუდგენლად გამდიდრდეს , თუ კი ქურდობას ჩაიდენს , და სიკვდილ...