III. panic attack

824 63 25
                                    

,,Tak co, kde ho máš?" dobíral si Louiho ihned Niall. 

,,Sklapni." odbyl blonďáka modrooký a stále kontroloval zprávy, jestli mu kudrnáček třeba něco nenapsal.

Mezitím se za nimi přihnali i Zayn a Liam. Zayn se tedy ještě musel rozloučit se svojí, nejspíše novou, přítelkyní.

,,Zayn má holku?" zeptal se ihned Niall, když k nim Liam došel. 

,,Taky ti přeju dobré ráno, Nialle." protočil oči hnědooký brunet a pozdravil se s Louim. 

,,On je hroznej. Tady nic nemůžeš mít pro sebe." přisadil si Louis, načež s ním Liam souhlasil. 

Niall si odfrkl.

,,Však je to pravda, Nialle!" namítl Louis se smíchem.

,,Ale díky mě máš alespoň na Harryho messenger." prskl Niall, který Louise včera doslova dokopal k tomu, aby Harryho vyhledal a kontaktoval.

,,Mně tu něco uniká?" koukl na ně nechápavě Liam.

,,Ne." odpověděl okamžitě Louis a překryl Niallovu pusu dlaní, aby nic neřekl. Načež mu ji blonďák ihned olízl, aby ji dal pryč.

,,Příště ti tu pusu zacpu kusem cihly." prskl znechuceně Louis, když si dlaň otíral o Niallovu mikinu.

,,Tak co, kluci. Razíme se vzdělávat?" přišel k nim černovlásek ve výborné náladě.

,,Máš podezřele dobrou náladu." koukl na něj Niall.

,,A tak.. možná." pokrčil rameny Zayn a otočil se na dívku, která stála u skupinky svých kamarádek.

,,Gigi?" koukl na něj Liam a Zayn přikývl.

,,Je fakt, že ta by tě mohla trochu srovnat." připustil Liam a od Zayna si vysloužil bouchnutí pěstí do ramene.

,,Radši jdeme." zamumlal černovlasý. 

,,Já jen.. běžte, já tu na někoho počkám." vysvětlil rychle Louis to, proč se nerozešel s nimi. 

,,Nechte ho být a prostě postupujte." odtáhl ty dva Liam, za což mu byl Louis vděčný.

Do dvou minut zastavilo u školy auto a vylezla z něj Gemma a konečně i Harry. Louis se k němu pomalu rozešel a jakmile ho Harry viděl, rozlil se mu na tváři úsměv a rychle vytáhl mobil.

Ahoj. Nemusel si čekat, ale děkuju. přečetl si Louis a všiml si malého ruměnce v kudrnáčkově tváři.

Já chtěl počkat. napsal a podal mu mobil.

Po té se společně rozešli do školy. Celou cestu si předávali Harryho mobil, aby se mohli bavit.

Najednou do Harryho někdo ze zadu prudce strčil. Louis se koukal, jak odlítl a pak se podíval za sebe. Tam se chechtala partička Bryce. Louis nevěděl, jestli jít za Harrym, který se schoulil na zemi u skříněk, nebo jít za Brycem a vymlátit z něj duši. 

Jelikož Harry neslyší, musí se na něj opatrně. A právě to, co mu teď udělal Bryce, tak v něm vyvolává panické záchvaty.

Louis se vrhl na Bryce. Zaklekl ho, a chystal se mu uštědřit první ránu, když v tom se ozval chodbou křik jejich ředitelky.

,,Tomlinsone, tohle už snad nemyslíte vážně!" došla k němu a soptila.

,,On napadl hluchýho kluka!" bránil se Louis. Pak si vzpomněl na Harryho u skříněk. Rychle se tam koukl, Harryho objímala Gemma a pokoušela se ho uklidnit.

Deaf Boy /L.S./ Kde žijí příběhy. Začni objevovat