XV. the prom

615 49 35
                                    

,,Nechce se mi tam." vydechl Louis, když si vázal kravatu. Dneska byl onen slavný ples. A Louis si zkrátka nedokázal představit Harryho nepřítomnost, prostě to nešlo. 

,,Ale Lou, bude to fajn, uvidíš." namítla Amelia, která vázala Niallovi kravatu. Louis ani neměl sílu namítat, že tohle fajn rozhodně nebude, když tohle měl být jeho a Harryho večer.

,,Am, to škrtí." ozval se přidušeně Niall.

,,Musíš si zvyknout. Jseš jak malej." protočila nad svým přítelem oči Amelia a jako odškodný mu dala pusu na líčko. 

Louis mezitím seděl na Niallově posteli a koukal na ty dva. Jak má dnešní večer zvládnout, když tam bude plno zamilovaných párů, budou se při ploužáku k sobě tisknout, budou se líbat a tak dále a Louis tam bude sedět u stolu a utápět se ve vlastních myšlenkách.

,,Za pár dní bude ta rekonstrukce toho pokoje hotová. Těšíš se?" přisedl si k němu Niall.

Louis přikývl. Opravdu se těšil. Na svůj pokoj, který se teď rekonstruoval a taky že bude mít konečně pravý domov.

,,Stále nevím, jak Vám mám poděkovat. Berete si do rodiny úplně cizího kluka-" ,,Lou, ty nejsi cizí. Nechceme od tebe nějaký poděkování, prostě budeš oficiálně člen naší rodiny.. a prostě tak." objal Niall bruneta kolem ramen.

,,Přesně jak říká tady náš obarvenej blonďák." zjevil se ve dveřích pokoje Niallův starší bratr Greg. ,,Jseš Louisi něco jako náš bratr a já se těším, až budu mít spiklence tady proti blonďáčkovi." přešel k nim.

Niall Grega nakopl do holeně, který se na něj jen zašklebil. Louis se usmál, jelikož pošťuchování těch dvou bylo vždy kvůli blbostem, ale když šlo do tuhého, tak se chovali jako praví bráchové.

,,Jo, Nialle, něco pro tebe mám." usmál se spiklenecky Greg a vytáhl něco ze zadní kapsy tepláků.

Niall na to nejdřív nechápavě koukal a pak pochopil.

,,Gregu.. pročs mi daroval kondom?" 

,,Dneska máš ples, tak kdyby mezi tebou a.. Ameliou k něčemu došlo, aby z toho omylem nevznikl Niall junior." zašklebil se na něj a uhnul polštáři, kterej po něm Niall hodil.

Louis se musel smát nad těma dvěma.

,,Debile." sykl blonďák a balíček si dal do nočního stolku. Přesně včas, kdy přišla Amelia.

,,Tak můžeme kluci?" koukla na ně. Niall rudý vzteky na svého bratra, který už se ale stihl zdekovat k sobě a Louimu hrál na tváři menší úsměv.

***

Niall si povídal u stolu s Ameliou, Liam tancoval s Mayou, Zayn byl s Gigi a Louis se i trošku uvolnil. Sice se s tím ještě zdaleka nesmířil, ale alespoň teď se cítil uvolněněji. I když tady měl být původně s Harrym..

,,Lou, pojď se vyfotit, no tak!" přihnal se k němu Michael a táhli ho k takové té kýčovité stěně, kde se dělaly fotky z plesů.

Zaujmuli pózy, ale Louis byl vděčný, že ho Mike, Calum, Luke a Ashton zabavili. Věděli, co se stalo a jak moc je to pro Louiho velká rána.

Stále má před očima ten náklaďák. To celý. Kdyby ho ještě o chviličku zdržel, mohlo by být všechno jinak. Mohl by tu být s ním.

(opět teď doporučuji si pustit písničku v médiích.. if you want :DD)

Najednou se tělocvičnou začaly ozývat první tóny The Night We Met. Jejich písničky, na kterou tancovali vždy u Harryho v pokoji. I když ji Harry neslyšel, miloval ji, stejně jako Louis. Harry miloval, jak blízko si u ní vždy byli. Jak ho Harry u ní učil tancovat, právě kvůli plesu. A najednou je to všechno pryč. Ze dne na den. Všechno, co s Harrym prožili, bylo pryč. On byl jediný, co měl. Tak moc mu chyběl. Díky němu měl pocit, že má zase domov. Miloval ho.

Deaf Boy /L.S./ Kde žijí příběhy. Začni objevovat