,,Tak co víkend u Harryho?" ptal se hned Niall, jakmile si v pondělí ráno sedl na své místo vedle Louiho v učebně zeměpisu. Zeměpis neměl Louis s Harrym společný, ale měl ho zase s Niallem, takže o něm stihli alespoň vše probrat.
Na druhou stranu se Louimu nelíbilo, že má Harryho z dohledu. Měl potřebu ho díky jeho hluchotě chránit. Hlavně před Brycem a jeho partou. Naštěstí v té samé třídě, ve které se nacházel Harry, tak byl i Zayn, tudíž alespoň ten mu na Harryho dohlídl.
,,Taky přeju dobrý ráno, Nialle." uchechtl se brunet. ,,Vidím, že už jseš zdravej."
,,Jako rybička. Ale povídej, celej víkend s Harrym, jak to probíhalo?" chtěl vědět blonďák do posledních detailů.
Víkend s Harrym byl parádní. Celé ty dva dny pršelo, což ani jednomu upřímně nevadilo. Leželi spolu v posteli, koukali se na filmy (kvůli Harrymu tam byly samozřejmě titulky), předávali si mobil se zprávami a nebo jen tak leželi vedle sebe a vnímali přítomnost toho druhého.
Bylo tam i pár momentů, kdy se schylovalo k polibku. Ale ani jeden nevyšel.
,,Bylo to.. fajn." řekl jednoduše modroočko. Blonďák věděl, že se za těmi slovy skrývá mnohem víc. Všímal si, jak se k sobě jeho nejlepší kamarád a Harry mají a byl za Louiho rád. Jelikož teď, s Harrym, vypadal nejspokojeněji za celou tu dobu, co ho znal.
,,No ale.. jak se máš ty?" změnil téma hovoru brunet.
,,Znáš Ameliu z vedlejší třídy?" začal Niall a Louis přikývl. ,,Pozval jsem ji na ten ples, co bude za dva měsíce."
,,Hezky ty." poplácal ho uznale po rameni Louis. Amelia se Niallovi líbila snad už od prvního dne tady na škole a teď to vypadalo, že by se mohli někam posunout.
,,Každopádně, Zayn razí na ples s Gigi a Liam pozval Mayu. Doufám, že se tam s Harrym ukážete." zašermoval mu propiskou před obličejem.
,,Dej pokoj." zaskučel Louis.
,,Takže vy nejdete?"
,,Harry by chtěl jít." zamumlal Louis.
,,Tak v čem je problém?" nadzvedl jedno obočí blonďák.
,,V týhle zasraný škole. Harry by moc chtěl jít, já taky, ale víš jak dopadneme, kdybychom spolu tancovali ploužák? Sportovci si z nás udělají boxovací pytle. Teda.. ze mě ať si ho klidně udělaj, ale nechci, aby ubližovali Harrymu." prskl. Nesnášel tuhle školu.
,,Chápu, no. Ale Lou, to nechceš udělat Harrymu radost? Bryce a jeho parta se tam stejně do půl hodiny zlejou jak hovada, takže pak nebudou vnímat svět a ty můžeš být v klidu s Harrym." v tomhle měl Niall pravdu. I když nebyli plnoletí, ti pablbové vždycky někam propašovali alkohol.
,,Jsme se domluvili, že to ještě promyslíme." utl debatu Louis. Niall mu na to nestačil nic říct, jelikož v tu chvíli zazvonilo a do třídy vstoupila učitelka.
***
,,Co děláš dneska odpoledne, Ni?" zeptal se Louis svého kamaráda, když si dávali věci ze zeměpisu do skříňky a čekali na ostatní.
,,Mám něco s Am, promiň Lou. Ale! Můžeš využít volno na to, abys pozval Harryho na ples." navrhl mu okamžitě.
,,Nialle.." zaúpěl Louis a opřel se o skříňku.
,,Louisi, ser na ostatní, sakra. Ten kluk tě má rád, ty jeho taky, prostě ho na ten ples pozvi, nezklam ho. On by s tebou určitě rád šel, s tebou a s nikým jiným. Tak ser na reakce okolí a jdi s tím, kterýho máš fakt rád." řekl mu Niall poněkud naštvaně. Štvalo ho, že je Louis v těhlech ohledech takovýhle.
ČTEŠ
Deaf Boy /L.S./
FanfictionHarry se zdá jako obyčejný chlapec. Obyčejný student, který zrovna přestoupil na novou školu. Je obyčejný až na jednu věc; narodil se hluchý. Jeho život se záhy otočí vzhůru nohama, když ho jednou na školní chodbě zachrání před šikanou modrooký bru...