-thirty three-

401 43 11
                                    

Bırakmamıştım.

Bırakma, demişti. Bırakmamıştım. Bırakamamıştım.

O bırakma diyince nasıl bırakabilirdim ki?

Onu kucaklamıştım, evine götürmüştüm. Yarasını sarmıştım, yüzüne doyasıya bakmıştım. Onunla konuşmuştum...

Yan yana otururken bir anda bana döndü. Kapüşonlumu tutup çıkaracakken onu engelledim.

"Yapma..."

Diğer eliyle onun kolunu tuttuğum elimi tutup kapüşonlumu açmıştı. Ayağa kalkmaya çalıştığımda ise kucağıma oturmuştu. Şaşkınlıkla ona baktığımda, o parmak uçlarını yüzümün sağ tarafında gezdiriyordu.

"Acımıyor di mi?"

"Acımıyor..."

Seokjin gülümseyip başını sallamış, ardından uzanıp yaramın üstüne birkaç minik öpücük bırakmıştı.

Öyle güzeldi ki öpücükleri, içim gitmişti.

Geri çekildiğinde bana gülümsemiş, beklemeden yüzünü boynuma gömmüştü.

"Yanımdayken yaranı asla saklama. Tamam mı, gülüşümün sebebi?"

"Tamam..."

Burnunu boynuma sürttüğünde titrediğimi hissettim.

Seokjin napıyorsun?!

"Kollarını belime sar artık..."

Beklemeden dediğini yaptığımda ufak bir kıkırdama doldurdu kulaklarımı.

"Uslu kedicik..."

Burnunu tekrar boynuma sürttüğünde gözlerimi kapatıp titrek bir nefes verdim.

"Bana napıyorsun Seokjin?"

"Bir şey yapmıyorum..."

Ellerini sürükleyerek göğsüme getirdiğinde yüzüme bakar konuma gelmişti.

Elleri göğsümde, ellerim belindeydi.

Gözlerimiz ise birbirimizin gözlerinde.

"Gerçek adın ne Vante?"

"T-Taehyung... Kim Taehyung."

"Taehyung..."

Seokjin... O nasıl güzel "Taehyung" demektir...

"Ben sana gülüşümün sebebi diyeceğim."

Bir anda ellerini yanaklarıma koydu ve başparmağıyla okşadı yanaklarımı.

"Niye ağlıyorsun...? Ağlama."

"Ağlıyor muyum?"

Burnumu çektim.

"Ağlıyormuşum..."

Kıkırdadığımda uzanıp sol gözümün altını öptü. Hemen ardından yüzünü tekrar boynuma gömdü.

"Lütfen böyle uyumama izin ver..."

Ellerini omuzlarıma düşürüp fısıldadığında, Seokjin'e bir kez daha içim gitmişti.

Gülüşünü Sevdiğim ✔️ Taejin TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin