"Taehyung, kalbimi kırıyorsun... Yapma."
"Seokjin bak-"
Seokjin kucağına oturduğu sevgilisinin dudaklarına uzandı ve minik bir öpücük verip alınlarını birbirine yasladı. İkisinin de gözleri kapalıydı.
"Söyle... Güzel olduğunu söyle. Çünkü sen kendine çirkin dedikçe benim canım yanıyor."
Seokjin bir yandan da sevgilisinin yanaklarını okşuyordu.
"Söyle Taehyung..."
"Cidden güzel miyim?"
Taehyung çocuk gibi sormuştu. Sevgilisinin ince belini, esmer elleriyle okşuyordu.
"Çok güzelsin... Çok çok güzelsin... Sen muhteşemsin..."
"Beni üzmemek içi-"
Seokjin, Taehyung'u öptü.
"Sus."
"Seokji-"
Bir daha öptü.
"Sus Taehyung. Sus. Sadece 'güzelim' de. 'Ben çok güzelim.' de."
Taehyung birkaç saniye sevgilisine baktı ama Seokjin'in gözleri kapalıydı.
"Güzelim... Ben çok güzelim. Senin için dünyanın en yakışıklı adamıyım..."
"Öylesin..."
Seokjin gözlerini açtı ve uzanıp Taehyung'un yara izini öptü.
"Bi daha söyle..."
Taehyung titrek bir nefes verdi.
"Güzelim... Ben çok güzelim... Senin için dünyanın en yakışıklı adamıyım."
Seokjin ellerini Taehyung'un omuzlarına indirip yüzünü boynuna gömdü. Minik bir öpücük bıraktı esmer boyna.
"Öylesin... En yakışıklı sensin."
İkili bir süre kaldılar öyle.
"Okulun nasıldı?"
"Siktir et okulu. Ben kediciğimi özledim."
Seokjin, Taehyung'un boynuna ufak öpücükler bırakmaya başladığında Taehyung ona yer açmak amacıyla kafasını geriye yatırdı ve Seokjin'i belinden çekerek kendine daha da yaklaştırdı.
Seokjin'in öpücükleri emmeye, yalamaya, ısırmaya döndüğünde Taehyung dudağını ısırıp kısık sesli inlemeler bırakıyordu odaya.
"N-Namjoon hyungdan da haber almadık dünden beri..."
Taehyung biraz duraklayarak konuştuğunda Seokjin emmeyi bırakmış ve dudakları hala sevgilisinin esmer boynuna değiyorken konuşmuştu.
"Ben konuştum sabah... Gayet iyi olduğunu, sadece biraz kafa ağrısının olduğunu söyledi."
"Tamam... Namjoon hyung da iyi olduğuna göre, işine devam edebilirsin..."
"Şapşal..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülüşünü Sevdiğim ✔️ Taejin Texting
Fanfictionkimseok: Normalde kolay etkilenen biri değilimdir Ama sana pata küte düşüyorum -Görüldü- Diğer shipler: Sope Jikook Namson