-fourty six-

321 32 3
                                    

Herkes gitmişti.

Hoseok ve Yoongi hariç.

Namjoon kötüleşince Taehyung ve Seokjin onu götürmüşlerdi. Jungkook ile Jimin ise önemli şeyler konuşacaklarını söyleyip, kaçmışlardı.

Yoongi, Hoseok'a evi toplamasında yardım etmek için kalacağını söylemiş ve Hoseok'un gecesini mükemmel kılmıştı.

İkili her şeyi biraz sohbet ederek, biraz bakışarak ve biraz susarak topladıktan sonra kapının oraya gitmişlerdi.

Yoongi el sallayıp kendi dairesine iki adım atmıştı ki Hoseok'un sesiyle durdu.

"Yoongi."

Yoongi gülümseyip arkasını döndüğünde Hoseok ona doğru adım atmış ve aralarındaki mesafeyi azaltmıştı. Elleri cebindeydi ve...

O fazla yakışıklıydı.

"Hm?"

Yoongi kısık çıkan sesiyle sorusunu sorduğunda Hoseok gülümsemiş ve yanağına bir öpücük kondurmuştu.

"İyi geceler..."

Uzaklaşmadan fısıldadığında Yoongi nefes almayı kesmişti. Hoseok, Yoongi'nin kokusunu çaktırmadan çiğerlerine doldurup kapalı gözleriyle mırıldanmıştı.

"Kokun çok güzel..."

Yoongi düşeceğini hissettiğinde Hoseok'un kolunu kavramış ve Hoseok'un ona bakmasını sağlamıştı.

"Ş-şampuanımın markasını verebilirim..."

"Gerek yok..."

Hoseok gülümsediğinde Yoongi hipnotize olmuş gibi sadece ona bakıyordu.

"Eğer bu kokuyu almak istersem, sana yaklaşırım..."

Kollarını Yoongi'nin beline dolarken fısıldamıştı.

"Kollarımı beline dolarım..."

Gözlerini kapayıp biraz eğilmiş ve Yoongi'nin kokusunu içine çekmişti. Burnunu boynuna sürtmeyi de ihmal etmemişti.

"Ve o güzel kokuyu içime çekerim..."

Gülüşünü Sevdiğim ✔️ Taejin TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin