kimtae: Geldim...
Aşağıdayım
İn de sevgilimin gül cemalini göreyim...
Özledim.
kimseok: Ya niye her seferinde ben iniyorum
Biraz da sen çık
kimtae: Benim dediğime bak, senin dediğine bak
Öküz
kimseok: Aşkım, sevgilim
Gülüşümün sebebi
Hadi yukarı gel de
Gör, gül cemalimi
kimtae: YETTİM MELEĞİM
-Görüldü-Seokjin kıkırdayıp telefon ekranını kilitlemiş ve çalan zille ayağa kalkıp kapıyı açmaya gitmişti. Binanın demir kapısını açtıktan sonra kendi dairesinin kapısını da açtığında, sevgilisini beklemeye başladı.
Çok geçmeden Taehyung görüş alanına girmişti zaten.
Ayakkabılarını çıkarıp içeri girdiğinde beklemeden kollarını sevgilisinin beline sarmış, yüzünü de boynuna gömmüştü.
"Bi insan nasıl bu kadar özlenebilir?"
Burnunu Seokjin'in boynuna sürttüğünde Seokjin kıkırdamıştı.
"Ben insan mıyım? Meleğim, meleğinim."
"Evet, öylesin..."
Taehyung sevgilisinin boynuna minik bir öpücük bıraktıktan sonra yüzüne bakmıştı. Burnuna da öpücük bıraktığında Seokjin onun kapüşonlusunu çıkarmış, yarasına minik bir öpücük bırakmıştı.
Buluştuklarında ilk işi buydu.
Yedi aydır sevgililerdi ve yedi aydır her buluşmada ilk işi, gülüşünün sebebi olan adamın kusur olarak gördüğü yarayı öpmekti.
"Hoş geldin, sevgilim."
"Hoş buldum, gülüşünü sevdiğim..."
İkili birbirine gülümsediğinde Taehyung ayağıyla kapıyı kapatıp sevgilisinin sırtını kapıya yaslamıştı.
Yüzünü yana yatırıp sevgilisinin yüzüne yaklaştırdığında ikisi de hafifçe gülümsemişti.
"Acaba diyorum... Biraz hasret mi gidersek?"
"Acaba diyorum... Bunu hemen mi yapsak?"
Seokjin sevgilisinin yakasını kavrayıp onu kendine yaklaştırmış, beklemeden dudaklarını birleştirmişti.
İkili özlemle ve sevgiyle birbirlerini bir süre öpmüş, ayrıldıklarında ise birbirlerine gülümsemişlerdi.
"Niye bu kadar güzelsin?"
"Sana aşığım çünkü yakışıklı. Bir Kim Taehyung sevgilisi olmak kolay değil."
Taehyung ufak bir kahkaha attığında Seokjin de istemeden gülmüştü.
"Acayip bir şeysin, Kim Seokjin. Cidden acayip bir şey."
"Acaba diyorum..."
Seokjin ellerini sürüyerek Taehyung'un ensesine getirmiş ve onu kendine çekmişti.
"Acayipliğimi konuşmaya, başka yerde mi devam etsek?"
"Hm... Öyle mi yapsak?"
"Hı-hı... Öyle yapalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülüşünü Sevdiğim ✔️ Taejin Texting
Fanfictionkimseok: Normalde kolay etkilenen biri değilimdir Ama sana pata küte düşüyorum -Görüldü- Diğer shipler: Sope Jikook Namson