-fifty four-

457 30 34
                                    

"Seokjin sen beni delirtmek mi istiyorsun? Bir şey oldu sandım. En azından haber veremez miydin? Bir şey oldu diye aklım gitti."

Seokjin sevgilisinin dediklerini umursamadan beline sarılıp kafasını göğsüne koydu.

"Özür dilerim... Sadece iyi hissetmiyordum..."

Taehyung direkt yumuşamıştı.

Sevgilisine nasıl kıuabilirdi ki?

Seokjin'i kollsrıyla sarıp saçına bir öpücük kondurdu.

"Bir daha böyle yapma, gülüşünü sevdiğim... Lütfen. Tamam mı?"

"Söz..."

Taehyung gülümseyip burnunu Seokjin'in saçlarına yerleştirmiş ve aşık olduğu kokuyu içine çekmişti.

"İYİ Kİ DOĞDUN SEOKJİN!"

Çıkan altılıyla beraber sıçaraya ikili ayrılmış ve onlara bakan arkadaşlarına bakmışlardı.

"Doğum günümden hoşlanmadığımı size açıkladığımı sanıyordum?"

"Benim için her günden daha özel bir gün olan bu günü kutlamadan geçirmeyeceğimizi açıkladığımı sanıyordum?"

Seokjin dil çıkarıp onlara bakan arkadaşlarına baktı.

"Ben sizle ne yapıcam?"

Altılı gülümseyerek Seokjin'e bakarken Taehyung, Seokjin'in yanağını öpmüştü.

"Beni seveceksin. Onlsrı ne yaparsan yap. Umrumda değil."

Gülüşler odada yankılanırken Seokjin gülerek diğerlerine sarılmış, Taehyung da gülerek sevgilisinin mutluluğunu izlemişti.

Onlar böyleydi işte.

Birbirlerinin mutluluğuyla mutlu olacak kadar çok seviyorlardı birbirlerini.

Kusurlarıyla, eksiklikleriyle, hatalarıyla, şapşallıklarıyla...

Her şeyini seviyorlardı birbirlerinin.

Seokjin, Taehyung'a tekrar sarıldığında Taehyung ona bir öpücük vermiş ve fısıldamıştı.

"İyi ki doğdun, gülüşünü sevdiğim..."

"Sen de iyi ki doğdun, gülüşümün sebebi. İyi ki doğdun ki, gülüşümün sebebi oldun."

"Tamam tamam. Yeter bu kadar. Ağlayacağım şimdi."

Hoseok gözlerine gelen yaşları engellemek için ellerini yüzüne sallarken Yoongi gülümseyip ona sarılmıştı.

"Ağlayacak şimdi. Şapşal."

Herkes kıkırdarken Hoseok da gülüp gözünden düşen bir damla yaşı hızlıca silmişti.

"Of, böyle bir arada hepimiz mutluyken duygusallaştım bir an."

Onu saran sevgilisine kollarını sarıp güldüğünde Jimin, Jungkook'a; Jackson, Namjoon'a sarılmıştı. Taehyung ve Seokjin zaten sarmaş dolaştı.

"Hepinize teşekkür ederim... İlk defa bir doğum günümde güldüğümü hatırlayacağım."

"Bundan sonraki her doğum günün, her günün, her dakikan gülerek geçecek, meleğim. Bunu sağlamak için her şeyi yapacağım."

Yapmıştı.

Taehyung, gülüşünü sevdiği adam için her şeyi yapmıştı.

Onu hayatı boyunca güldürmüştü.

Bazen de beraber ağlamışlardı.

Bir ömür boyunca; gülmüşler, ağlamışlar, sevişmişler, öpüşmüşler, kavga etmişler, birbirleriyle uğraşmışlar, birbirlerini sevdiklerini söylemişler, eğlenmişler, delirmişler, kendilerini kaybetmişlerdi.

Hepsinde 'iyi ki' demişlerdi.

"İyi ki o yanımda."

£££££

Tadımlık bir fic oldu.

Çok kaos yoktu ve bolca sevgi vardı.

Ama yeni fic için bunları söyleyemem:)

Okuduğunuz için teşekkür ederim...

Umarım beğenmişsinizdir ✨

Gülüşünü Sevdiğim ✔️ Taejin TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin