Konečně pátek.
Konečně si na chvíli odpočinu od té přetvářky, už mě to unavuje, usmát se, i když vám do úsměvu vůbec není. Tohle přežívám every day. Je to lepší, než aby se vás lidé ptali co vám je. Hah. Jenže mě by se i tak nikdo neptal..
Mám nejlepší kamarádku, teda měla jsem. Zničehonic se semnou přestala bavit a rači lezla do prdelky Nataly a těm jejím pipká. Mění se mi před očima... Z té hnědovlasé fajn holky, se kterou jsem se poznala tak, že na mě vylila svou colu v kině, se stala další blonďatá ječící fúrií,která nosí výstřihy až k nohám a směje každé kravině.Moucha na okně. Hahahahaha. Její bestovní kamarádka ji řekne nevtipný vtip (to i já říkám vtipnější vtipy a to je co říct). Hahahahaha.Agrrhh. Jak já nesnáším holky které se smějou každé, ale naprosto každé kravině. Ani nevím proč jsem ji nazývala nejlepší kámoškou, když jsem ji vůbec nevěřila.. Ale ona mě jo. Mě říkala vše. Ale já ji? Ani ťuk. Očividně ji to nevadilo. Hlavně že ona se mi mohla vybrečet na rameni když ji kluk nechal. Já vše dusím v sobě až do teď.. A mám se „fajn“.
Jsem teď taková černá ovce třídy. A to proto že nelezu Nataly do prdele. Nenosím výstřihy až k nohám. Nemám dokonalé vlasy v dokonalém účesu. Nechodím na party. Nespím s každým druhým.
Jsem jen 16-ti leté holka která si hledí svýho. Nosím to co je mi pohodlný a ne co je právě 'in'. Mám obyčejné hnědé vlasy,které nosím v culíku nebo rozpuštěné. Poslouchám to co se mi líbí. Radši čtu,než abych se opíjela do němoty a další ráno se probudila vedle někoho koho ani neznám. Takže tak nějak vyčnívám z davu.
✿
Názor?
ČTEŠ
Shut up. My favorite song is playing.
Teen Fiction"Caroline já nemyslím že je to dobrý nápad.." "Sklapni Jaysone. Hraje moje oblíbená písnička!"