Celou cestu domů jsem přemýšlela, co se to vlastně událo. opravdu jsem mluvila s klukem? S cizím klukem? Tak to tady ještě nebylo.
Upřímně? Raději bych ho viděla znova než vidět matku.Celou noc jsem nespala, jen poslouchala písničky a přemýšlela, když se na to tak podívám, to přemýšlení mi nějak jde, kdyby byla nějaká soutě- proboha na co zas myslím. Celou noc jsem si opkakovala včerejšek a všechno zpětně přebírala. Bylo to je náhodné setkání s cizím klukem a já nad tím přemýšlím. No, a pak jsem nějak dumala o životě.. a tak no. Měla bych už přestat s tím přemýšlením sakra.
Oh ne. Zítra je opět pondělí. Dnes znova odjezd do té reality. Popadla mě 'nedělářská' nálada, jak jí s radostí nazývám- opět se cítit na dně a jít zpět do toho stereotypu. Za tu dobu už je to neodmyslytelná součást mně a mého víkendu. Vlastně ani nevím proč. Možná proto, že tam na mně nečekají žádní kamarádi, kteří by mě objali a řekli mi: ",že tu byla beze mně nuda," nebo něco takového. Doma mě čeká jen nezájem a každý den kontakt s matkou, učení, nepříjemné učitelky a škola plná falešných lidí. Nemůžu se dočkat, až z té budovy vypadnu nafurt, ne jen na víkend, ale na pořád, tak jako od matky a z téhle díry.
Hurá, už nepřemýšlím nad Jaysonem. Tak ne. Aagrh. Chci pryč.. chci prostě jen pryč. Daleko, někam hodně, hodně daleko. Už mnohokrát jsem přemýšlela, jak jinak než nad tím, jaké by to bylo být ptákem. Jen tak si odletět, kam bych chtěla. Asi jsem divná, ale závidím jim. Oh, tak teď přemýšlím o tom jaké by to bylo být ptákem. Ok, moje přemýšlení nezná meze, fakt ne.
*
"Tak zase v pátek, Caroline!" Řekl George, když jsem nastupovala do auta, jen jsem se usmála a kývla na něj. Stejně mi nevěnoval pozornost. Začali se olizovat, tak jsem jen nahodila znechucenou grimasu a nastoupila úplně. Ne nejsem dětinská, když mi přijde nechutný, že se dospělí líbají. Jen prostě.. je to nechutné a jsem dětinská. To se stává.
Tak obecně nevěřím na lásku. Je sice pravda, že nikdy jsem ji nezažila, ale nevím. Ty kecy jako 'když ho vidím mám husí kůži, tluče mi srdce vosto šest, když se na mě usměje rozteču se, ty jeho oči' a podobné chujoviny.. Láska na první pohled určitě neexistuje, je to prostě nemožný, jako to půjdu po ulici kouknu na nějakýho sexy boye a zamilujeme se a budeme spolu žít až do smrti? To prostě neexistuje, nejde se zamilovat do člověka, kterého ani neznáte. Co když bude poslouchat rap? To bychom se asi nedohodli. Nebo co když nebude mít rád pizzu? To by jsme se na stoprocent nedohodli.. A to nejhorší, co když nesleduje HIMYM?! To by byla totální katastrofa! Proboha.
Matka nastoupila a mohli jsme vyjet. Ne, vlastně nemohli. Teď přijde ta nejvíc nej-nej-nejnechutnější část. Posílání pusinek přes sklo. Proboha, kde to jsme? Udělala jsem ten nejotravnější zvuk, který matka nesnáší. Hned po mně střelila pohledem a já to udělala znovu. Vždy to dělám, vím, že jí to rozčiluje. Konečně se dopusinkovali a my mohli vyjet. Třikrát hurá.
Nasadila jsem si sluchátka a vplula do mého světa plné fantazie.
✈
Nová část je tu! Vím jak jste na ni netrpělivě čekali! (:DDD)
Budu moc ráda za jakékoliv komentáře!♡
ČTEŠ
Shut up. My favorite song is playing.
Fiksi Remaja"Caroline já nemyslím že je to dobrý nápad.." "Sklapni Jaysone. Hraje moje oblíbená písnička!"