✖1✖

142 12 0
                                    

Pátek po škole
"Jsem doma!" zakřičela jsem, když jsem vešla do domu.
"No konečně.Běž si sbalit ať můžeme jet." 
Jen jsem přikývla a šla si sbalit věci. Jsme jedináček a bydlím jen s matkou.Otec začal v mých 9-ti letech hulit. Po rozvodu začal i pít. Už se sním nestýkám..Dost mi chybí.
Matka si našla přítele, za kterým jezdíme každý víkend i tenhle není vyjímkou. Jsem docela i ráda že si našla přítele, je teď šťastnější. George je fajn chlap,mám ho celkem ráda. Bydlí v takovým malým měste.
Za ty 2 měsíci  co tam jezdíme jsem si tam ještě nenašla žádné přátele, když jdu ven tak sama. Matka si stejně ani nevšimně že nejsem doma. Vždy chodím do lesa na mé oblíbené místo. Miluju to tam, ten klid,zpívající ptáci a cvakání mého foťáku. Tam se nemusím přetvařovat,tam nechávám slzy téct proudem.
Jediné místo kde neposlouchám písničky.

Právě teď sedím v autě a poslouchám písničky-tak jako každou jízdu autem. S mamkou si nemám co říct, ona je takový typ matky, která se jen zeptá jak bylo ve škole. A to je vše.
Vnímala jsem jen hudbu hrající v mých uších a míhající se krajinu. Takže jsem ani nevnímala že mi někdo klepal na rameno, pak už mi ten dotyčný vyrval sluchátku z ucha. Zamračila jsem sem se na matku a koukla na ni pohledem 'co je'. Ona ví že to nesnáším, ale i přesto mi to dělá.
"Tak jak bylo ve škole?" Oh, tak to proto si mi musela vyrvat sluchátko z uší?!
"Fajn" řekla jsem jako vždy, jen přikývla a dá se věnovala řízení. Já si nasadila sluchátko a poslouchala písničky, zrovna hrála moje oblíbená-One Republic-I lived. Zavřela jsem oči a naplno si užívala hrající písničku.

Shut up. My favorite song is playing.Kde žijí příběhy. Začni objevovat