Kutsal bölümle karşınızdayım biliyorsunuz 13 önemi bi sayı jikook için :) her neyse umarım beğenirsiniz.
Medya:🥰😍🤩♥️
***
Bugün sonunda Jimin ve Jungkook'un tatile gitme zamanıydı.
Jungkook Jimin'in son zamanlarda modunun düştüğünü biliyordu. Daha doğrusu Taehyung yüzünden böyleydi.
Ama bi gün Jungkook işten gelip Jimin'e bu tatil haberini verdiğinde Jimin resme havalara uçmuştu.
Hem babasıyla vakit geçirecekti hemde biraz eğlenmiş olucaktı. Son zamanlarda yaptığı tek aktivite okula gitmekti. Artık biraz daha fazla babasıyla vakit geçirmek istiyordu.
"Bebeğim! Hazırlandın mı!?"
Jungkook odada hala kıyafetlerini hazırlayan Jimin'e sordu.
"Babiş bu sığmıyor!"
Jimin sinirle konuştu. Bu aptal kıyafet bir türlü bavuluna sığmıyordu.
Jungkook onun bu sevimli haline güldü. Çok sevimliydi bebeği.
"Geliyorum güzelim bekle beni!"
Jimin önüne düşmüş saçını elinin tersiyle geriye attı ve ofladı.
"Hadi babiş acele et!"
Jungkook hızla Jimin'in yanına gitti.
"Senin babiş diyen ağzını yerim ben."
Jimin babasının bu haline güldü.
Jungkook hızla yanına giderken Jimin'in iki yanağında tutup dudaklarını öne çıkardı.
"Sevimli ördek."
"Ya!" Jungkook'un elini itti. "Ben ördek değilim! Meleğim ben. Baba sende öyle diyordun hani melektim ben!?"
Jungkook güldü. "Meleksin tabii. Ama birazda ördeğe benziyorsun bu dudaklarla."
Jimin ördekleri pek sevmiyordu. Doğal olarakta onlara benzemeyide sevmiyordu.
"Hem sen bana nasıl 'ya' dersin? Hım söyle bakalım?"
Jimin yaptığı saygısızlığı hatırlayarak babasına sırnaştı.
"Özür dilerim baba."
Jungkook onu koklayarak öptükten sonra bavuluna sığmayan kıyafeti halletti.
"Hadi bakalım gidelim artık yoksa geç kalıcaz."
Jimin de kafasını sallayıp tamamen hazırladı.
***
"Wow! bulutlara ne kadar yakınız."
Jimin gidecekleri yeri o kadar merak ediyordu ki.
Çatlayacaktı.
Uçağa binmişlerdi. Jungkook yanında oturuyordu.
Jungkook bazen yanında oturan küçüğüne gülüyordu. Tepkileri çok komikti.
Bu tatil fikri Jungkook'u tekrar mutlu ediyordu.
Şirketi onun olduğu için kimseden izin istemeden 1 haftalık tatile çıkmıştı.
Jimin'in de okulu tatile girmesiyle doğru zaman şuandı.
"Baba! Baakk!"
Minik eliyle bulutları göstermişti.
Jungkook'ta yakına girip Jimin'in saçlarını okşayıp öpmüştü.
Jimin de babasından gelen bu ilgiyi hemen kabul etmişti.Babasına çok bağlıydı.