27.Bölüm

1.4K 95 26
                                    

Medya:🥺🥰❤️🖤🗡️🐰

Bir önceki bölüm yaptığınız yorumlar için teşekkür ederim

***

"Hoş geldin bebeğim."

Jungkook gördüğü yüzle şok olmuştu. Tamam onu beklemiyordu gerçektende.

Taehyung

Nerden çıkmıştı yine.

En son onu bir daha görmemişti.

Jimin kollarını birbirine bağlamış Taehyung'a kibirli bakışlarını atıyordu.

"Jungkook bu ne diyor?"

Jungkook Jimin'in sesiyle ona döndü. Kaşları çatılmıştı.

Jimin'e ne söylemişti?

"Senin burda ne işin var yine!?"

Taehyung her zamanki gülüşünü sunmuş, ona doğru gelen Jungkook'a bakmıştı.

"Siz yattınız mı?"

Jimin'in gözleri dolmuştu. Taehyung gelip saçma sapan konuşmuş Jimin'in aklını karıştırmıştı.

"Wow! Gerçekten bazen aklını kullanabiliyormuş?"

Taehyung dalga geçer bir alayla konuştuğunda Jimin daha da çok sinirlenmişti. Jungkook nasılda ona böyle şeyler söyleyen birine bir şeyler demezdi.

Jungkook bıkkınca nefes vermiş tamamen içeri girip kapıyı kapatmıştı.

Artık çok sıkılmıştı. Neden doğru düzgün bir hayatı yoktu ki? Bıktığını yeterince belli ettiğinde Taehyung'a döndü.

"Kendine gel! Evimden çık!"

Taehyung çok keyifliydi. Önce aralarını bozmuş sonrada evlerini basmıştı. O da bu yaptıklarına şaşırtıyordu ama yapacak başka da bir şeyi yoktu.

Aralarını bozması için birilerine ihtiyacı vardı tabii.

1 ay önce

"Sen bunun işe yarayacağından emin misin?"

Taehyung umutsuzca sorduğunda Jungkook'un annesi onu cevapladı.

"Niye olmasın ki?"

Taehyung sırıtmıştı.

"Jungkook ona gerçekten aşık görünüyor. Bu iş olmaz."

Kadın güldü. Onu bu kadar çabuk pes etmesine şaşırmıyordu. Sonuçta geçmişte oğlunu yarı yolda bırakan adamdı bu.

"Hem ayrıca sen bana niye yardım ediyorsun? Bundan ne gibi bir çıkarın var?"

Taehyung merakla sordu. Gerçekten merak ediyordu.

Kadın ona dönüp konuştu.

"O yanında ki çocuk benim oğlumu dolduruyor. Eminim ki Jungkook'ta benimle barışmak istemiştir ama o çocuk buna izin vermemiştir."

Taehyung onun bu sinirli haline güldü. Hatta kahkaha atmaya başlamıştı.

"Cidden kendini güzel kandırıyorsun. Senin amacın Jungkook'un parası. Sen zengin olmak istiyorsun. Bana oğlumu düşünüyorum ayakları yapma."

Kadın biraz düşünmüştü. Oğlunu seviyor muydu?

Evet.

Peki parayı seviyor muydu?

Yine evet.

Eğer ikisinide seviyorsa birlikte olabilirlerdi. Değil mi?

"Sen beni düşünme. Kendini düşün."

 daddy jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin