20.Bölüm

1.7K 113 59
                                    

Selam arkadaşlar ben mezunum yani yine dershaneye başladım bu yüzden çok fazla yazamayacağım bunu da söylemek istedim bölümü umarım beğenirsiniz

Ayrıca 3J olaydı

***

Jungkook şaşkınlıkla bakarken sinirle bir nefes verdi. Ne yapıyordu bu çocuk?

"JİMİN!?"

Tabiri caizse bağırdığında Jimin de yerinde sıçradı. Jimin'in kafası karışmıştı. Yoongi neden böyle bir şey yapmıştı.

O onun arkadaşıydı.

"B-baba?"

Jimin'in sesi titriyordu. İlk öpücüğünü Jungkook'a vermek istiyordu. Bu onun için önemliydi.Yoongi de bunu biliyordu. Ama neden böyle yapmıştı?

Gözleri dolmuştu. Şimdi bir de Jungkook'a hesap vermek zorunda kalacaktı.

Jungkook hızla yanlarına gidip Yoongi'nin kolunu kavradı.

"Sen ne hakla ona dokunursun!?"

Kolunu kavrayıp sertçe konuşunca Yoongi de kolunu çekmeye başladı.

"B-baba lütfen dur!"

"Sen bekle! Ben sana ne dedim he!? Ne?!"

Jimin hıçkırarak ağlamaya başlayınca geri çekildi. İşte düşündüğü olmuştu. Jungkook ona kızacaktı.

"Seni bir daha Jimin'in yanında görürsem bu sefer bu şekilde sakin karşılamam!"

Jimin hayalkırıklığıyla Yoongi'ye baktığında Yoongi'de Jimin'in üzgün suratına baktı. İlk başta Jungkook'u sinir etmek ve aynı zamanda Jimin'e aşık olduğu için  öpmüştü ama şu an da biraz pişmandı.

Jungkook sinirle Jimin'nin kolunu tutup arabaya doğru sürükledi. Jungkook bu sefer gerçekten çok sinirlenmişti.

"B-baba dinle lütfen!"

Jimin ağlayarak arabaya bindiğinde Jungkook onu dinlemiyordu bile.

Hızla eve sürüyordu. Jimin'i duymuyordu. Çok kızmıştı. Yine sözünü tutamamış Jungkook'un istemediği bir şeyi yapmıştı.

Jungkook en çokta sözünün dinlenmemesine kızıyordu.

Daha kaç gün olmuştu ki hemen onları öpüşerek görüyordu.

Jimin ağlamaya devam ediyor, Jungkook'a bakmaya korkuyordu.

O da kendinin suçlu olduğunu düşünüyordu. Yoongi'yi hemen itmeliydi.

Ama çok şaşırmıştı işte. Bi anda olunca da kalakalmıştı.

Hızla arabayı park edip indi.

Jimin de yavaşça inerek Jungkook'un yanına adımladı. Çok utanıyordu.

Ne yapacağını bilmiyordu. Jungkook yine ona kızacak mıydı?

Eve girip kapıyı kapattı.

Ceketini asıp Jungkook'u bekledi.

Jungkook sinirle mutfağa girip bir şeyler içmeye başladı.

Onları öyle gördüğünde gözü dönmüştü. Ne demek Jimin'i öpmek?

Ayrıca Jungkook Jimin'i uyarmış böyle bir yakınlaşmaya asla izin vermemişti.

Jungkook Jimin'in hala hıçkırarak ağladığını duyuyordu.

Bu onu delirtiyordu cidden!

Jimin koltukta iki büklüm oturmuş göz yaşlarını silmeye çalışıyordu.

 daddy jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin