26.Bölüm

1.3K 86 63
                                    

Hello erken geldim

Bu arada bir önceki bölümde çok şaşırmışsınız sizce kim haklı

JK diyenler

Jiminssi diyenler

***

"Artık yüzümü göremeyeceksin."

Jimin şaşırmış suratıyla Jungkook'a bakarken hareketlendi.

"J-jungkook sen ne diyorsun? Tanrım! bak sen şu an düzgün düşünemiyorsun. Beni bir dinle."

Jungkook ona sıkılmış bir ifadeyle bakıp konuştu: " Sen ne anlatıyorsun hala? Jimin sen ne yaptığının farkında mısın? Yoksa tekrarlayayım mı?"

Biraz alayla birazda boş vermiş bir şekilde konuşması Jimin'i sinirlendirmişti. O da çok acı çekiyordu. Yaptığında mutluymuş gibi mi davranıyordu? Neden Jungkook işleri daha da zorlaştırıyordu?

Jimin de bu yaptığından utanç ve pişmanlık duyuyordu ama sonuçta bunu konuşarak halledebilirlerdi. Kaçarak değil.

Jungkook'ta tam tersini yapıp Jimin'in yüzünü bile görmek istemiyordu.

"Tamam ben de pişman ve acı çekiyorum ama sen beni bırakıp gidemezsin! Bu kadarına da izin vermem!"

Jimin'in gözlerinden yaşlar akarken sesini ayarlamaya çalışıyodu. Ama pek yapamıyordu.

Neden bir günü güzel geçmiyordu ki? Jimin lanetli falan mıydı?

Önce aşık olduğu adam onu sevmemiş sonra onu zar zor kendine aşık etmiş, çabalamış ve bir ilişki içinde olmuşlar ama yine de bir şekilde yapmayıp kavga ediyorlardı.

Jimin artık çok yorulmuştu. Ne yapacağını bu durumu nasıl düzelteceğini bilmiyordu.

Sonra biraz düşünüp konuştu: "Sen bana aşık değilsin dimi? Bunlar bahane. Bana hiç aşık olmadın. Hadi kabul et ve kurtul."

Yıkmış, bıkmış ve yorulmuştu.

İki gündür sadece ağlıyordu. Ne yemek yiyebiliyor ne de doğru düzgün uyuyordu.

Tek yaptığı ağlamaktı.

Jungkook'ta onun bu yorgun halini görüyordu. Hatta üzülüyordu da ama bu hissettiği kandırılmış hissi daha ağır basıp onun daha da sert biri yapıyordu.

"Sen iyice saçmalamaya başladın. Eğer seni sevmeseydim böyle şeyler yapmazdım.Jimin sen hala farkında değilsin galiba ama sen benim yerime bir başkasını öptün."

Tekrar konuştu.

"Bu benim için kabul edilebilir değil."

Jimin küçük eliyle dolu gözlerini silmiş "Ne yani benden ayrılıyor musun?"

Hıçkırmıştı. "Buraya kadar mı? B-bitirdik mi biz şimdi?"

Hala inanamıyordu. Jungkook gerçekten mi böyle konuşuyordu? Yoksa bu bir şaka mıydı?

Jungkook bavulunu yere bırakmış elleriyle yüzünü örtüp düşünmüştü.

"Bak sadece biraz ayrı kalalım tamam mı? Çünkü-çünkü ben her sana baktığımda o fotoğraflar gözümün önüne gelecek."

"Ayrı kalmak ise yarayacak mı? Sen beni özlemez misin hiç?"

Gerçekten çokça masum çıkan sesiyle konuştu.

Şimdi Jungkook'un da gözleri dolmuştu.

Jungkook dayanamıyordu. Taehyung'ta onu bırakıp başkalarına gitmişti şimdi Jimin'i de bir başkasıyla görmüştü.

 daddy jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin