***
"Heyyy! Kook! Bekle beni!"
Jimin hızla koşup ona sarıldı.
Jungkook arkasını dönüp gelen bebeğine baktığında güldü. Gerçekten mutluydu.
Artık bir sorun yoktu.
Kötü her şey bitmişti.
"Seni özledim."
Jimin içindeki özlemi Jungkook'a da yansıtmış olacak ki Jungkook'ta onun kokusunu içine çekti.
"Ben de seni çok özledim."
Jungkook kucağındaki Jimin'le koltuğa oturduğunda Jimin utangaç bir ses tonuyla konuştu.
"O-o şekilde değil Jungkook. A-anlamadın mı?"
Jungkook tabii ki anlamıştı. Ama Jimin'in bu şekilde utangaç olması gözüne çok sevimli geldiği için bunu sürdürdü.
Jimin gözlerini büyük bir şekilde açmış Jungkook'a bakıyordu.
"Tamam bakma öyle anladım."
Sırıtıp kafasını arkaya yasladığında Jimin de "Ya! Niye beni süründürüyorsun o zaman?"
Jungkook gülüp yanağına öpücüklerini kondurduğunda konuştu.
"Çünkü çok tatlısın ne yapayım."
Jimin de gülüp başını boynuna koyduğunda kokusunu içine çekmişti.
"Çok mutluyum."
"Bebeğim mutluysa ben de mutluyum."
Jimin kafasını boynundan kaldırmış aklına bir fikir gelmişçesine Jungkook'a baktı.
"Kookie bugün bir şeyler yapalım mı?"
Jungkook'ta Jimin'in aklından geçenleri tahmin etmiş gibi: " Ne gibi bebeğim?"
"Bilmem gezelim işte. Birlikte her zaman güzel zamanlar geçiriyoruz zaten."
Jungkook Jimin'in bu istekli halini göz ardı edemedi.
Kafasını sallayıp onayladı.
"Pekala. O zaman eğlenceye hazır ol."
***
"Jungkook şunlara durmalarını söyle! Aman tanrım!"
Jimin korkuyla bağırıyor, sesini Jungkook'a duyurmaya çalışıyordu. Jungkook'sa onun bu haline gülmeden edemedi.
Şu anda lunaparka gelmişlerdi. Önce güzel bir yerde bir şeyler yemişler sonrada sahilde biraz yürüyüş yapmışlardı.
Temiz hava iyi gelmişti ikiside. Biraz dondurma yemiş ve çokça birbirlerini öpmüşlerdi.
Onlarda eski zamanlardaki gibi eğlenmeyi özlemişlerdi.
Sonrasında Jimin lunaparka gitmek isteyince Jungkook'ta bunu yapmak zorundaynış gibi hemen kabul etmişti. Jimin'i hiçbir şekilde üzmek, reddetmek istemiyordu.
Bu yaşadıkları ona bir ders olmuştu. Artık daha az yanlış yapacaktı.
Jimin'i tekrar kaybetmeyi göze alamazdı.
Tekrar ana dönecek olursak ise Jimin bindiği gondoldan tamamen korkmuştu.
İlk başta o binmek istemişti-eğlenceli görünüyordu çünkü- ama hemen pişman olmuştu.
Bağırıp duruyordu.
"Sakin ol bebeğim şimdi ineceğiz."
Jungkook elini sıkı sıkı tutmuş olan Jimin'e bakıp tekrar sırıttı.