Opis Postaci

143 5 0
                                    

Jest to opis ogólny każdej postaci, która będzie w książce (oprócz przechodni)

Będzie tu często aktualizowane, gdyż będą dochodzić nowe postacie. Daję to wam byście nie szukali jak kto wyglądał i żebym ja nie zapomniała

Wybaczcie za wszystkie błędy i powtarzanie się słów.

Główne

Aki:
Jest psychopatą, ma on 21 lat. Imię oznacza jesień, ponieważ urodził się wtedy. Jego naturalny kolor włosów to czarny, ale farbuje je na pudrowy róż. Teraz ma odrosty, które mu nie pasują. Jego skóra ma odcień różowego, lekko opalonego. Posiada też on heterochromie, jedno oko błękitne jak niebo, a drugie złote. Od urodzenia miał z tym problemy w szkole jak i na podwórku. Rodziców to nie obchodziło, a jego brat nie chciał się przyznawać do niego, więc dzieciak musiał sam sobie z tym radzić. Mierzy on 193 cm. Jego ciało jest umięśnione bardzo, a dłonie w bliznach przez to jak trzyma czasami broń białą.

Yuki:
Chłopak ma 17 lat. Chodzi do szkoły, ma jednego przyjaciela i oceny dobre, czyli normalny uczeń. Włosy ma śnieżnobiałe, jak i skóra. Jego imię było nadane przez ten odcień skóry oraz urodził się w środku stycznia. Rodzice są bardzo wymagający, ponieważ chcą by był prawnikiem, jak cała rodzina. Jego oczy są prawie czarne co myśli, że nie pasuje mu do włosów, ale nosi soczewki w kolorze niebieskim. Jest strasznie chudy, ale je wystarczająco dużo. Mierzy on 165 cm.

Poboczne i drugoplanowe

Haru:
Brat Aki'ego, który jest mordercą. Lat 24. Robi to tylko dlatego, by Aki nie mógł zabijać. To nie troska tylko wkurzanie. Kiedy Aki porywa, on się zakrada i zabija ofiarę. Wtedy jego braciszek nie może torturować. Jego włosy są kolory kasztanowego, skóra bardziej ciemniejsza od Aki'ego. Oczy mają kolor brązowy. Budowa podobna do rodzeństwa. Wzrost wynosi 201 cm. Ma blizny na ciele po atakach brata.

Luke:
Najlepszy przyjaciel Yuki'ego. Jest on z Anglii. Gdy miał 10 lat ojciec umarł, a matka była Japonką to przeprowadzili się do Japonii. Włosy mają kolor czarny, skóra lekko opalona. Oczy są zielone. Budowa lekko umięśniony, wzrost 178 cm. Chodzi często na siłownię, by podobać się dziewczynom.

Roxy:
Najlepsza przyjaciółka psychopaty. Lat 21. Ma dziewczynę z którą mieszka. W wieku 13 lat zabiła swoją matkę, a ojca nie znała. Mieszkała w sierocińcu, a nikt nie wiedział że jest mordercą, tak zwane zabójstwo idealne. Naturalne włosy jej to czarne, ale teraz ma pofarbowane na zielono. Często chodzi z mocnym makijażem, czyli ma mocno pomalowane oczy. Oczy koloru brązowego. Skóra beżowo-różowa. Wagę ma w normie, nie jest jakoś chuda. Wzrost 166 cm.

Jasmin:
Dziewczyna Roxy. Ma 20 lat. Mieszka z dziewczyną. W dzieciństwie była spokojna i nikt nic na nią nie mówił. Mieszkała sama z matką swoją (jej matka żyje nadal). Chodzi na studia z kosmetologi. Pali e-papierosy. Kolor włosów to cały czas naturalny rudy. Ma jasną karnacje i piegi na ciele. Oczy koloru zielonego, ale często nosi soczewki kolorowe bo ma lekka wadę wzroku, a nie lubi okularów. Jest dość chuda przez swój metabolizm i budowę ciała. Wzrost 170 cm.

Wszystko dla ciebie ||yaoi||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz