..✥Lҽαʋҽ ɱҽ✥..
〔فلش بک〕
دستاش به سرعت دکمه های کیبورد براق رو می کاوید و صفر و یک های سبز و تو لپتاب ثبت میکرد . تهیونگ ، آشفته و درمونده از حقیقتی که یکدفعه به مانیتور حجوم آورده بود ؛ سعی داشت گندی که زده شده رو درست کنه و عصبانی از بی عرضه بودن افرادش چشماشو به صفحه ی روشن دوخته بود .
- قهوه؟
کسی با صدای بلند گفت و به خودش اجازه داد بی حرف دیگه ایی داخل بشه .
تهیونگ سر برنگردوند .
اون تمام حرکات و شمار قدم ها و حتی زیر و بمی صدای پسر موقع صحبت رو از حفظ بود پس نیازی نداشت برای فهمیدن اینکه F8 دوست داشتنیش وارد اتاق شده سرشو برگردونه .- همه چی ردیفه؟
تهیونگ آروم خندید! تلاش آشکار پسرک برای وقف دادن خودش با اون جمع تحسین بر انگیز بود . حرکاتو تقلید میکرد زبان بدنشو تغییر داده بود و حالا نوع حرف زدنش داشت عوض میشد . حداقل دیگه از (حالتون خوبه؟) استفاده نمیکرد .
نگاهشو از لپتاب به صورت بی نقص زیردستش داد. به هر حال گندکاری زیردستاش با نهایت سرعت درست شده بود و همه ی اطلاعات هرچند اشتباه و نادرست از هارد کامپیوتر سیستم مرکزی پلیس پاک شده بود.- اره ، قهوه رو بده
و به قهوه ایی که انگشتای کشیده و بلند پسر کوچیک تر دورش حلقه شده بود اشاره کرد.
قهوه همراه با لبخند نصفه نیمه اما پرآرامشی بهش تحویل داده شد .
پسر سرشو جلو آورد و صورتشو نزدیک تهیونگ برد . چشمش به صفحه ی روشن و دسته های مرتب شده ی اینفورم افتاد . نیاز داشت چیزی بگه پس پرسید :- میگم....چرا حالا F8 ؟
قهوه به لبهای بی رنگ و روحش نزدیک شد .
بوی تلخ و مست کنندش بینیشو قلقلک داد .
تو اون روز این بار سومی بود که بهش درمورد انتخاب عجیبش توضیح میداد . پسر خنگ نبود ! فقط داشت وقت میخرید تا تو زمانی که تهیونگ مشغول تعریف کردنه اون بتونه چند ثانیه بیشتر مانیتور پر شده با اطلاعاتو نگاه کنه تا بلکه ازش سر در بیاره .
و چه حیف که بهونه ش برای وقت خریدن انقدر در نظر هکرِ جوان شیرین میومد که مثل همیشه نادیدش گرفت و ترجیح داد در عین اگاهی گول بخوره .بی توجه به دفعات قبل دوباره مختصر توضیح داد......
- تو اصول هک کردن کلید F8 خیلی مهمه ، شاید نقش زیادی تو جا به جایی اطلاعات نداشته باشه اما دکمه ی شروع اکثر تایکراود* ها و دوین مسیجا *حساب میشه و همیشه آخرین دکمه اییه که یه بلک هت * برای تخریب رایانه ی دشمنش استفاده میکنه یه جورایی مثل علامت پیروزی میمونه ....
「تایکراود : اصطلاحی برای مرحله ایی از هک که در آپگرید های بالا از آن استفاده میشود. 」
KAMU SEDANG MEMBACA
𓇟𓇣𝑾𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒚𝒐𝒖𓇟𓇣
ChickLit- ما از پسش برمیایم تاینی خیلی خوب؟ هر دومون باهم، بهم اعتماد کن!