🌊3.0 - FİNAL

3.2K 268 115
                                    

agustyoon: günaydın bebeğim

chiminie: günaydınn

agustyoon: yemek yedin mi?

chiminie: hayır, yemedim

agustyoon: güzel

agustyoon: ben de seni kahvaltıya götürmeyi düşünüyordum

agustyoon: iyi oldu

chiminie: kahvaltıya gerek yok

chiminie: ben seni de yiyebilirim

agustyoon: :3

agustyoon: oluur bana uyar

agustyoon: ama yine de besin değeri olan bir şey yememiz gerekiyor

agustyoon: bu yüzden hazırlan

agustyoon: çıkıyorum birazdan evden

chiminie: tamamm

agustyoon: seni seviyorum

chiminie: ben de seni seviyorum

_______

Yoongi, üstüne siyah gömleğini ve koyu gri kumaş pantolonunu giymiş, saçlarını tarayıp parfümünü sıkmıştı. Eşyalarını alıp evden çıkmış, arabaya binmiş ve Jimin'in evine doğru yol almaya başlamıştı.

Jimin de Yoongi'nin mesajı ile uyanmış, kalkıp elini yüzünü yıkamış ve giyinmişti. Yoongi ile beraber vakit geçirecekleri için mutluydu. Dünkü Taehyung'un dedikleri konusunda da kafasında soru işaretleri oluşmuştu. Acaba Yoongi ona gerçekten evlenme teklifi edecek miydi? Bunu merak ediyordu. Beklemekten başka çaresi yoktu.

Yoongi, yaklaşık 20 dakika sonra Jimin'in evine varıp kapıyı çalmıştı. Jimin de bir süre sonra kapıyı açıp Yoongi'nin boynuna, sarılmak için, atlamıştı. Yoongi, Jimin'in belini kollarıyla kavrayıp saçlarının kokusunu iyice içine çekmişti.

Bir süre sonra Jimin kollarını Yoongi'nin boynundan çekmeden, sadece kafasını geri çekerek Yoongi ile göz göze gelmelerini sağlamıştı.

"Hoş geldin sevgilim."

"Hoş buldum güzelim. Hazırsan gidelim mi?"

Jimin başını tatlı bir edayla onaylarcasına sallamıştı. Yoongi, Jimin'in elini tutup arabaya kadar eşlik etmişti. Jimin de onunla birlikte arabaya binmişti.

"Yeni mi aldın?"

"Neyi?"

"Arabayı."

"Ha, şey evet. İnsanın ihtiyacı oluyor. Yolculukta falan."

"Doğru, haklısın."

Jimin, arabanın radyosundan şarkı açmıştı. İkisinin de ortak sevdiği bir şarkı çalmaya başlayınca birbirlerine dönüp gülümsemişlerdi. Jimin, güzel sesiyle söylemeye başlamış, Yoongi de ona az da olsa eşlik etmişti.

Kısa bir yolculuktan sonra Yoongi, Jimin'i Haundae Sahili'nin yakınındaki bir restauranta getirmişti. Jimin, buraya geldiklerini görünce gülümseyerek kaşlarını çatmıştı. Bu Jimin'in Yoongi ile tanışmasına vesile olan sahildi.

Yoongi, arabayı park etmiş, arabadan inip Jimin'in kapısını açmıştı. Jimin biraz utansa da arabadan inip etrafa bakmaya başlamıştı. Gözleri sulanmıştı. Anılar aklına geldikçe zamanın ne hızlı geçtiği aklına geliyordu.

by the seaside | yoonmin (texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin