Jimin, Yoongi'nin çıplak ve sıcak göğsünde uyuyakalmış, Yoongi de onu uyandırmamak için tüm gece hareket bile etmemişti.
Sabah olup Yoongi uyandığında, boynunun ağrıdığını fark etse bile bir şey dememişti. Ona göre şu an şikayet etmenin sırası değildi. Yoongi, oturur pozisyona gelip kafasını eline dayamış, melek gibi uyuyan Jimin'i izlemişti bir süre. Bebeğe benzediğini düşünmüştü.
Jimin, gözüne gelen güneşin ışığıyla gözlerini buruşturmuştu. Açtığında ise karşısında sevdiği adamı, Yoongi'yi, görmüştü. Yoongi, Jimin'in gözlerinin içine bakarak gülümsüyordu. Jimin de gözlerini kırpıştıp gülümsemişti.
"Günaydın."
"Günaydın güzelim."
"Saat kaç?"
"Bilmiyorum ama erken sanırım."
"Senin antrenmanın yok muydu?"
"Raporluyum ya Jimin?"
"Evet doğru. Unutmuşum."
"Gitmemi mi istersin?" Yoongi, Jimin'in bu tavrına karşılık böyle bir soru yöneltmişti. Alacağı cevabın kötü olmamasını diliyordu.
"Sonsuza dek benimle kal isterim."
Yoongi, Jimin'in son dediğine gülümsemişti. Jimin'e aşık olduğunu bir kez daha anlamıştı.
Yoongi, Jimin'in saçlarıyla oynamaya başlamıştı. Jimin de kedi misali Yoongi'nin göğsüne sokulmuş, elini beline atarak sarılmıştı. Yoongi de diğer eliyle onun belini kavramıştı. Yatakta sadece sarılıyorlardı.
"Aç mısın?"
"Kurt gibi."
"Ne yemek istersin?"
"Ne olursa."
"Sana bir şeyler hazırlayayım."
"Gitme yanımdan, özlerim seni." Jimin, Yoongi'ye daha sıkı sarılmıştı. Yoongi kıkırdamış, Jimin'in saçlarını koklayarak öpmüştü.
"Hadi sevgilim. Sen duşa gir. Ben de kahvaltı hazırlayayım."
"Sevgilin miyim cidden?"
"Jimin..." Yoongi kahkaha atmaya başlamıştı. Jimin de katılmıştı bu duruma.
"Tamam tamam dalga geçiyorum. Ben gideyim o zaman?"
"Hm hm."
"Gideyim?"
"Hadi."
"Gidiyorum madem?"
"Biraz daha kalırsan seni yanımdan 1 saniye bile ayırmam Jimin." Jimin düşünürmüş gibi yaparak yukarı bakmaya başlamıştı.
"Yani tercihim o yönde sanırım."
"Jimin!" Yoongi en sonunda tepki göstermişti. Jimin, yapmacık bir oyunculukla küsmüş taklidi yapmaya başlamıştı. Yoongi ise ağzı kulaklarına varırmışcasına gülümsüyordu.
"İyi tamam be gidiyorum." ayağa hızlıca kalkıp bornozunu almak için kapıdaki askılığa uzanmıştı. Yoongi ise halinden gayet memnun bir şekilde Jimin'i izliyordu. Jimin onu fark ettiğinde "Yah!" dese de Yoongi sadece gülmekle yetinmişti.
"Gören gözün hakkı var be gülüm. Azıcık izleyeyim ne olacak sanki?"
"Gülüm mü? Nerenin kırosusun sen?"
"Daegu." Yoongi kahkahasını tutamamıştı. Jimin de onu bir süre ciddi bir tavırla izleyip gülmemek için bir savaş verse de kendini tutamamış, kahkahalarını ortaya sermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
by the seaside | yoonmin (texting)
Fanfiction𝘢𝘨𝘶𝘴𝘵𝘺𝘰𝘰𝘯 𝘴𝘪𝘻𝘦 𝘮𝘦𝘴𝘢𝘫 𝘨ö𝘯𝘥𝘦𝘳𝘮𝘦𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳 𝐤𝐚𝐛𝐮𝐥 𝐞𝐭✅ | 𝐫𝐞𝐝𝐝𝐞𝐭❌ 𝐚𝐠𝐮𝐬𝐭𝐲𝐨𝐨𝐧: sonunda saatlerdir aradığım oğlanı buldum 𝐚𝐠𝐮𝐬𝐭𝐲𝐨𝐨𝐧: fotoğrafı geç paylaşmışsın Yoonmin Texting fanfic [namjin] [ta...