🌊2.4‼️

3.8K 252 120
                                    

+16 smut içeren bir bölümdür. Rahatsız olacakların bir sonraki bölüme atlamasını öneririm. İlginiz için teşekkürler <33
_________

Yoongi, arabası hurdaya döndüğü için taksi ile gitmişti Jimin'in evine. Heyecanlıydı. Kapıdan kovulma riski de vardı sonuçta. Jimin'i çok özlemişti. Hatta birden dudaklarına yapışacak kadar bile denebilirdi.

Yoongi, Jimin'in evinin önüne geldiğinde derin bir iç çekmiş, şoföre parayı ödemiş ve araçtan inmişti. Jimin'in evine bir süre  bakmıştı. En son buraya geldiğinde Jimin'e çorba yapmıştı. Zaman ne hızlı geçiyordu.

Kapının önüne doğru yürürken Jimin'e ne diyeceğini düşünüyordu. Gelmek için bir bahanesi yoktu. Sadece onu çok özlemişti. Jin'in de dediği gibi, ona sessizce yemek de yedirebilirdi, ya da onunla sonsuza dek vedalaşadabilirdi. Endişeleri vardı.

Kapının önüne geldiğinde iç çekip kapıya 3 kere vurmuştu. İçeriden bağırma sesinin gelmesiyle Yoongi, Jimin'in ne dediğini anlamaya çalışmıştı.

"Hyung, anlamak istemiyor musunuz? Yalnız kalmak is-" son cümlesinde hışımla kapıyı açmıştı. Yoongi ile karşı karşıya kalmışlardı.

Jimin, neye uğradığını şaşırmıştı. Yoongi'yi görmeyi beklemiyordu. Hatta çoktan onun gelmesinden umudu kesmişti. Ama Yoongi buradaydı. Onun için gelmişti. Uzun bir süre baktı gözlerine. Sanki yıllardır hasret çekiyormuşcasına izlemişti Yoongi'nin kusursuz yüzünü.

Yoongi, karşısında sinirli bir Jimin görmeyi bekliyordu elbette. Ancak bu sinirin kendisi için olmasını bekliyordu, diğer abileri için değil. Ancak Jimin, Yoongi geldiğinde anında yelkenleri suya indirmişti. Ona sinirli bile kalamıyordu.

"Sen... Senin ne işin var burada?" Jimin'in sorusuna Yoongi, gözlerini Jimin'in gözlerinden ayırmayarak yanıtlamıştı.

"En başında yapmam gereken şeyi şu an yapmaya geldim."

"Ne?"

Yoongi birden dudaklarına yapışmıştı Jimin'in. Jimin ilk başta şaşırsa da o da Yoongi'ye karşılık vermeye başlamıştı. Yoongi, Jimin'i belinden tutup kendine çekmişti. Vücutları arasında boşluk yok denecek kadar azdı.

Jimin, bir adım gerileyip Yoongi'nin de içeri girmesini sağlamış, ardından ayağı ile kapıyı ittirerek kapatmıştı.

Şehvetli bir şekilde öpüşmeye devam ediyorlardı. Jimin, bir ara olaya dilini de dahil etmişti. Yoongi ona karşılık vermekten çekinmiyordu.

İkisi birbiri için yaratılmıştı. Aralarında yaşadığı bu özlem sürecinde birbirlerine ne kadar muhtaç olduklarını bir kez daha anlamışlardı.

Nefes almak için geri çekildikleri zaman Yoongi, "Bu an için uzun bir zaman bekledim." demişti.

"Ben de seni bekledim Yoongi. Şu anda beklediğim gibi..."

Yoongi ilk başta Jimin'in dediğine şaşırsa da ardından ağzının kenarı ile gülümsemişti.

"Kavuşalım o halde."

Jimin az önceki öpücükten daha şehvetli bir şekilde öpmeye başlamıştı Yoongi'yi. Yoongi, Jimin'i öperken bir yandan da Jimin'in tişörtünün eteklerini kaldırmaya çalışıyordu. Jimin ona yardım edip bir çırpıda çıkarmıştı. Yoongi de üstündeki tişörtü çıkarıp bir yere fırlatmıştı.

Jimin, Yoongi'nin kucağına atlamıştı. Yoongi kıkırdamış, elleri Jimin'in kalçasını bulmuştu. Jimin'in hoşuna gitmiş olacak ki hafiften hırıltılar çıkarmıştı.

"Yatak odan nerede?" Yoongi öpüşmelerinden zaman kaldıkça Jimin ile konuşmaya çalışıyordu.

"Odamız." diyerek düzeltmişti Jimin onu.

Yoongi gülerek Jimin'i mutfak masasına oturmuştu. Jimin de bir yandan Yoongi'nin pantolonunun düğmesini açıyordu.

Yoongi, Jimin'in dudaklarından ayrılıp boynuna yönelmişti. Jimin, kafasını Yoongi'nin rahat edebilmesi için geriye atmıştı. Yoongi boynundan aşağı, göğüslerinden karnına doğru öperek inmişti.

Jimin daha fazla dayanamıyordu. Açıkcası Yoongi ile mutfakta sevişmek istediğini de düşünmüyordu. Bu yüzden "Benimle gel." diyerek Yoongi'den uzaklaşmış, yatak odasına yönelmişti. Yoongi resmen Jimin'e susamıştı. Bu yüzden de zevkten gözü dönmüş halde peşinden gitmişti.

Yoongi, Jimin'in odasına geldiğini fark edince gülümsemişti. Jimin yeniden dudaklarına yapışmıştı Yoongi'nin. Bir yandan da pantolonunu çıkarmaya çalışıyordu. Yoongi, Jimin'e yardım edip, dudaklarını birbirinden ayırmayarak, pantolonunu çıkarmıştı.

Yoongi, Jimin'in karşısında yalnızca siyah boxerı ile kalmıştı. Jimin de bir çırpıda eşofmanını çıkartıp kollarını Yoongi'nin boynuna dolamıştı.

Yoongi onu yatağa itip Jimin'in yatmasını sağlamış, karnından başlayarak aşağı doğru öpmeye başlamıştı. Penisinin sertleşmiş olduğunu fark edince öpücüklerini ve dil hareketlerini oraya yöneltmişti. Jimin altında kalmış, hafiften inlemeye başlamıştı. Bu da Yoongi'nin hoşuna gitmişti.

Jimin'in boxerını da çıkarmıştı Yoongi. Jimin, bir yandan utansa da bir yandan heyecanlanıyordu da.

Yoongi, Jimin'in penisini ağzının içine almıştı. Jimin, yorganı eliyle sıkıyordu. İniltileri artmıştı. Çığlık atmamak için zor duruyordu. Zevkten resmen havalara uçacaktı. Yoongi, ona sakso çekiyordu.

Yoongi, geri çekilip kendi boxerını da çıkarmış, Jimin'in dudaklarını, dilini dahil ederek, öpmeye başlamıştı.

"İlkim..." Jimin'in bu dediğine şaşıran Yoongi memnun olmuştu. Kendi vücudunu Yoongi'ye teslim ediyordu Jimin. Sevdiği adamı beklemişti. O kişinin kendisi olduğunu fark eden Yoongi, bu yüzden mutlu olmuştu.

"Canını çok yakmayacağım." Yoongi, Jimin'in dudaklarından ayrılmıştı. Jimin başını onaylarcasına sallamıştı.

Onay alan Yoongi, Jimin'in belinden tutup arkasını dönmesini sağlamıştı. Kalçasını kaldırıp kendine çekmişti.

Sadece sürtünmesine rağmen Jimin, memnun olduğunu belirtecek inlemeler çıkarıyordu.

Yoongi, Jimin'in içine yavaşça girmişti. Jimin, altında sesli bir şekilde inliyordu, Yoongi de hırıltılar çıkarıyordu. Git gel yaparken bile başta yavaş olsa da, ikisi de daha hızlı olmasını istiyordu. Bu yüzden Yoongi, Jimin'in içine girebildiği kadar girmişti.

"Seni istiyorum..."

Jimin, zevkten bağırıyordu. Canı yansa da asla şikayetçi değildi. Yoongi'nin ona sahip olmasını istiyordu. O, Yoongi'yi içinde istiyordu.

Yoongi, bunu duyması ile daha da hızlanmıştı. Jimin altında perişan olmuş, evi titretecek kadar inlemeye devam etmişti. Yoongi, en sonunda ise Jimin'in içine boşalmıştı. Jimin bunu hissedince hafiften rahatlamış, kendisinin de boşalmasına engel olamamıştı.

Seks ikisini birbirine bir daha bağlamıştı. Güven duvarlarını böylelikle yıkabilmişti Yoongi. Jimin de kendini Yoongi'ye teslim etmekten bir dakika bile çekinmemişti.

Sonuçta sevişmek acıların en zevklisiydi. Onlar da bu zevkin tadına varana kadar durmamışlardı. Yarınlar yokmuşcasına sevişme tabiri tam olarak onlar için geçerli duruma gelmişti.
__________

__________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
by the seaside | yoonmin (texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin