iamyourhopeyouremyhopeimjhope: YOONGI
iamyourhopeyouremyhopeimjhope: @agustyoon
namnamjoon: @agustyoon ACİL BAK ŞURAYA
jeonggukie: @agustyoon
jeonggukie: hepiniz etiketleyin de görsün
vante.tae: @agustyoon
iamyourhopeyouremyhopeimjhope: @agustyoon LAN BAK ŞU SİKİK TELEFONA AMK
agustyoon: NE VAR NE
agustyoon: UYUYORDUM NE VAR
vante.tae: jimin masanın üstüne çıkıp dans etmeye başladı
agustyoon: sarhoş mu
seokjin_: yok değil zevkine yapıyor
seokjin_: herhalde sarhoş amk
vante.tae: yarına hiçbir şey hatırlamayacak kadar hem de
agustyoon: lan 5 tane davar hiçbiriniz bir çocuğa sahip çıkamadınız mı amk
iamyourhopeyouremyhopeimjhope: izin mi verdi amk
iamyourhopeyouremyhopeimjhope: yoongi olmadan inmem diyor
agustyoon: ne
agustyoon: of kim ona içmesi için bu kadar gaz verdi amına koyayım
vante.tae: kendisi?
agustyoon: konuştu zeka küpü
vante.tae: eyvallah abi
agustyoon: dalga geçiyordum
vante.tae: olsun abi yine de mutlu etti tşk
agustyoon: öd
agustyoon: neyse 15 dakikaya geliyorum o zamana kadar indirmeye çalışın onu oradan
agustyoon: nelerle uğraşıyoruz amk
chiminie: yokngi ortsm nğkemmel sen fe gelnedisin
agustyoon: geliyorum güzelim
chiminie: gzlein miyrm gervemten
agustyoon: evet öylesin
vante.tae: hyung sırası mı şu an çıksana yola amk
agustyoon: lafa dalmışım tamam amk geliyorum
agustyoon: nasıl olsa sabaha hatırlamayacak zaten hatırlatanı olduğu yerde sikerim
iamyourhopeyouremyhopeimjhope: şüphen olmasın ☺☺☺☺
agustyoon: sana güvenmiyorum
iamyourhopeyouremyhopeimjhope: doğru bir karar☺
namnamjoon: GEL ARTIK YOONGI
namnamjoon: YOKSA BU JIMIN TWERK ATMAYA BAŞLAYACAK
agustyoon: GELİYORUM TAMAM
agustyoon çevrimdışı
"Her şey de beni bulur zaten. Şansımı sikeyim." Yoongi, rahat ve sıcak yatağından zorla kaldırılmıştı. 5 tane adamın nasıl Jimin'e hakim olamadıklarını anlayamamıştı. Madem alkol dayanıklılığı yoktu neden bu kadar içmişti? Bunu düşünmeden edemiyordu.
Üstüne siyah bir hoodie, altına da siyah bol kot pantolonunu giyip çıkmıştı evden. Arabasına binip bara doğru ilerlemeye başlamıştı. Arabayı hızlı kullanıyordu çünkü bir an önce Jimin'i o ortamdan uzaklaştırmak istiyordu.
Yaklaşık 10 dakikalık bir araba yolculuğundan sonra Yoongi, bara sonunda varmıştı. İçeri girip etrafına bakındığında Jimin'i diğerlerinden ayırt etmesi zor olmamıştı. Jimin, masanın üstünde dans yeteneklerini sergiliyordu. Zaten dans dersi aldığı için yeterince esnekti. Bunu da vücudunda oluşturduğu dalgalardan anlıyordu Yoongi.
Bir süre şaşkınca onu izledikten sonra yanına gitmişti. "Jimin, ben geldim. Hadi eve gidelim." demişti Yoongi. Diğerleri ise Yoongi'nin geldiğine şükretmiş gibiydi. Jungkook da çok iyi sayılmazdı ancak Yoongi, onunla ilgilenmesi gerekenin Taehyung olduğunu düşünüyordu. Bu yüzden onu umursamadı.
"Aaaa Yoongiii... Hoşgeldin yaa! Hadi götür beni cennetinee..." Jimin birden bütün vücudunu Yoongi'nin kucağına teslim etmişti. Yoongi, onu yakalamış hatta bu duruma şaşırmıştı da. Diğerleri bu olaya "Oooo..." deseler de Yoongi onlara pis pis bakmıştı. Hepsi anında susmuştu.
Yoongi, kucağında taşıdığı Jimin ile arabasına doğru yürümeye başlamıştı. Jimin ise bir türlü susmak bilmiyordu.
"Penguenlerin ayakları neden buza yapışmıyor acabaa? Kutuplar soğuk sonuçtaa."
"Bilmiyorum Jimin. Gecenin bir yarısı bunu gerçekten düşünmek istemiyorum."
"Ama kediciiik! Ben seninle oynamak istiyoorum. Gel pisi pisi..." Yoongi derin bir iç çekmişti. Jimin ise kedinin çenesini kaşır gibi Yoongi'nin çenesiyle oynuyordu. Bunu başka biri yapmış olsa Yoongi onu yaşatmazdı ancak o kişi Jimin olunca sesini çıkaramıyordu. O kadar çok seviyordu Jimin'i işte.
Yoongi, Jimin'i ön koltuğa oturtmuş, kemerini bağlamıştı. Jimin, o kemerini bağlarken Yoongi'nin saçlarıyla oynamış, Yoongi geri çekilince de ellerini sanki onu geri çağırırcasına uzatmıştı.
Yoongi, şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırmış ve yola çıkmıştı.
"Anahtar yanında mı?"
"Neyin anahtarı?"
"Tarlanın."
"Ha?"
"Evi soruyorum evi. Evin anahtarı nerde?"
"Haa o muu? Bilmiyorum, en son TaeTae'nin çantasındaydııı."
Yoongi elini alnına vurmuştu. İçten içe "Kasıtlı yapıyorlar, yemin ediyorum kasıtlı yapıyorlar!" diye düşünmeden edemiyordu.
"Tamam o zaman bu gece bana gidiyoruz. Başka çarem kalmadı çünkü. Sabah Taehyung'a söyleriz senin evine uğrar." demişti Jimin'e. Jimin başıyla onaylasa da uyukladığı her halinden belliydi.
Yoongi, her ne kadar gergin olsa da gözünden Jimin'in güzelliği kaçmamıştı. Bebeği andıran yanakları, yüzüne düşen saçları ve pamuk rengi teniyle bir kez daha aşık etmişti Yoongi'nin kendisine Jimin.
Yoongi için bu anıların hepsi altın kadar değerliydi. Jimin hatırlamayacak olabilirdi ancak Yoongi, hiçbirini asla unutmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
by the seaside | yoonmin (texting)
Fanfiction𝘢𝘨𝘶𝘴𝘵𝘺𝘰𝘰𝘯 𝘴𝘪𝘻𝘦 𝘮𝘦𝘴𝘢𝘫 𝘨ö𝘯𝘥𝘦𝘳𝘮𝘦𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘪𝘺𝘰𝘳 𝐤𝐚𝐛𝐮𝐥 𝐞𝐭✅ | 𝐫𝐞𝐝𝐝𝐞𝐭❌ 𝐚𝐠𝐮𝐬𝐭𝐲𝐨𝐨𝐧: sonunda saatlerdir aradığım oğlanı buldum 𝐚𝐠𝐮𝐬𝐭𝐲𝐨𝐨𝐧: fotoğrafı geç paylaşmışsın Yoonmin Texting fanfic [namjin] [ta...