Canının yanmasına da alışır mıydı bir insan ?
İyi okumalar ...
Şu an ne hissettiğini bilmiyordum çünkü meknadan çıkıp arabaya binmiştik. Ve yarım saattir yoldaydık Demir bana uçağa gideceğimizi s9ylemişti ama Araf derin düşünceler içindeydi çok dalgındı ve bir şeyler düşündüğü kesindi. Aramızdaki ilişkiye de bir anlam veremiyordum çünkü Araf'tan emin olamıyordum. Ben aşkımı itiraf etmiştim ama o sadece Ejder beni götürürken sevdiğini söylemişti. Kucağından kalkmak istediğimde her zaman olduğu gibi daha s8kı sarılmıştı.
"Böyle dur "
Bacakların ağrıyacak Araf yarım saattir üstündeyim "
"Şikayet ettiğimi duydun mu ?"
Gözlerine bakmak için başımı kaldırdım.
"Daha çok var mı ?"
"Az kaldı güzelim "
Başımı sallayıp başımı boynuna tekrardan yasladım. Bir türlü uyuyamamıştım. Sürekli Ejder ve bedenimde gezinen ellerini hissediyor gibi oluyordum. Sonunda araba durunca rahat bir nefes aldım. Araf benimle birlikte arabdan inip beni yere bıraktı. Yüzünü buruşturunca bacaklar8nın uyuştuğunu anlamıştım.
"Sana demiştim Araf bak uyuşmuşlar işte"
Sitemli bir şekilde konuşmam onu zerre etkilemiyordu. Bir kaç saniye sonra uçağa ilerlemeye başladı. Kaşlarım çatılırken olduğum yerde durmuştum.
"Daha ne kadar orada dikileceksin ?"
Gözlerimi devirip onun yanına yürümeye başladım. Uçak yutkunmama sebep olurken adımlarım geri geri gitmek için direniyordu resmen korkuyordum ve ilk uçak yolculuğum hiçde iyi geçmemişti. Araf bana bakıp
"Korkuyor musun ?"
Başımı eğip onaylarcasına salladım. Bana doğru geldiğini hissedince bakışlarım onu bulmuştu. Yan8ma gelip kucağına aldı.
"Benim karım hiçbir şeyden korkmamalı "
"İlk defa Ejder pisliğiyle bindim yani hić iyi bir başlangıç değildi ve gerçekten korkuyorum arabayla gitsek olmaz mı ?"
Uçağın içine girince ev gibi olduğunu fark etmiştim.
"Burası Ejder'in helikopterine benzemez rahat ve güvenli hissetmeyeceksin bile güzelim "
Uçak sarsılınca sıkıca kolunu tuttum.
" Sakin ol kalkışa geçti. "
"Yatak odasında kıyafetler var kendin için bir şeyler seç "
" Yatak odası mı ? "
Şaşkın şaşkın ona bakıyordum.
"Uçağın bir çok odası var ev gibi düşünebilirsin "
Biraz ilerleyince mutfak olduğunu da görmüştüm. Gözlerim şaşkınca etrafı incelemekten yorulmuştu. Yatak odasına girip dolabı açtım. Uygun bir şeyler seçip üzerimdeki elbiseden ve topuklu ayakkabıdan kurtuldum. Üzerime pantolon ve tişört geçirip saçlarımı dağın8k bir şekilde topladım. Makyajdan da kurtulunca dinlenmiş hissediyordum bile ....
Hazır olunca odadan çıkı koridorda yürüdüm gerçekten de uçtuğunu hissetmiyordum bile çok rahat ve konforluydu ama içimdeki korkuyu atamıyordum bir türlü. Omzuna dokunan elle korkuyla irkildim. G9zlerim Demir'i g9rünce nefesimi rahatça dışarı verdim.
"Korkuttum mu ?"
"Neden sessiz sessiz geliyorsun ?"
Bana anlamsızca bakarken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KALBİNDEKİ ESİR
Teen FictionKapak tasarımı bana aittir... Ruhum tüm parçalarını bir araya getirmekten ve tekrar tekrar aynı şekilde bölünmekten yoruldu her adım atışımda yeni bir gerçekle sarsılan ruhum bu sefer de bir azrail'in tüm geceye meydan okuyan gözlerinde tutuklu kalm...