1

4.7K 268 617
                                    

Başladığınız tarihi buraya bırakır mısınız?

****************************************************
Sabah güneş ışıklarının yüzüme vurması ile yatağımdan kalktım.

Sabahlığımı ve terliklerimi giyerek alt kata indim. Babam tekrardan erken saatte işe gitmiş olmalıydı kahvaltı için hazırlanan masaya ilerledim. Masa güzelce hazırlanmıstı ve yanında not vardı.

'Ben birkac günlüğüne eve gelemeyeceğim, bir belaya bulaştım ve ev adresimin bilinme riskini göze alamam ortalık durulup ben gelene kadar kendine çok dikkat et kızım. ~Baban'

Okuduğum kağıdı burusturup karşımda duran çöp kutusuna fırlattım. Fakat içine girmediği için kalkıp kendim attım ve yerime oturdum.

Kahvaltım bittikten sonra üzerime krem rengi bir oversize altıma ise siyah bol bir eşofman geçirdim. Saçlarımı azıcık karıştırdım ve olduğu gibi bıraktım.
Kapının önüne inerek ayakkabılarımı giydim.  İki sokak arkamızda bulunan gizli yerimize girdim ve Haitani kardeşleri gördüm.

Koşarak Rindou'nun üzerine atladım ve bacaklarımı beline sardım.

"Kıtlıktan çıkmış gibisin Shika bıraksan diyorum artık"
"Kardeşim sende buldun da fazlasını istiyorsun,Shika bana sarılabilirsin güzelim"

Ran'a bakarak elimi gözümün altına koyup pışşıkkk yaptım.

Sonrasında hep birlikte gülmeye başlamıstık. Tabi gülerken Rindo beni unutmustu ve ellerini salmıstı.

Küt diye yere düşmemin üzerine söylenmeye başlamıştım. Sonrasında Ran geldi, beni omzuna aldı ve sahil kenarına doğru yürümeye başlamıştık.

Ha bu arada size kendimi tanıtmayı unuttum ben Usai Shika ya da diğer kızların söylemine göre Haitani'lerin sürtüğü.

Ran ve Rindou ile yaklaşık 6 yaşlarımızdayken tanıştık. Ailelerinin ve babamın şirketleri ortak olduğu için her zaman birlikte büyümüstük.

13 yaşımızdayken bu terk edilmiş kuaför dükkanını bulduk. 6 tane odası vardı. O zamanlar her gün okuldan sonra oraya gitmeye başladık. Yaz tatilinde ise kredi kartlarını ödünç aldık ve kolları sıvadık nasılsa ne harcadığımıza bakan yoktu.

İlk olarak eski dükkanın dışını kalaslarla kapladık. Bu süreç en sıkıntılı olanlardan birisiydi elime sürekli kıymık batıp durmuştu. Ondan sonra Kalasları gri renge boyadık. Geri kalanı için bir miktar para ve malzemeler karşılığında cam, çatı,içeride ki parkeler vb gibi şeyleri yetişkin insanlara yaptırdık.

Evin dışının görünüşünden tatmin olduktan sonra içeriyi temizlemeye girdik. Süpürgelerle temizlerken Ran bana ben bir yandan Rana diğer yandan Rindouya o da tekrardan bana toz ata ata bir şekilde toplamayı başardık. İçerisinin dizaynını ise oldukça basit yapmaya karar vermiştik ama herkes istediğini aldığı için ev çarşamba pazarına döndü.

Odaları ise şöyle ayırdık.

-Benim Odam
-Rindou'nun Odası
-Ran'ın Odası
-Mutfak
-Salon
+Lavabo

Haitanilerin odası ve benim odam üst kattayken diğer üç oda alt kattaydı.

Bir süre sonra herşeyi hallettik. Kısa bir zamanın ardından burası resmen diğer evimiz gibiydi. Özellikle Haitanilerin kavgaya karıştığı zamanlar burda kalırdık. Babam eve pek sık uğramazdı ayrıca ne yaptığım ve nerde olduğum fazla umrunda değildi.

Gizli yerimiz dememizin sebebi ise Haitaniler ve Ben dışında çevremizde ki hiç kimsenin burayı bilmemesiydi.

Şimdi diyeceksiniz tapusuz kondunuz yere tamamda bi polis gelse ne bok yiyeceksiniz?

Onu da geçen sene 16 yaşındayken Akari isminde ki arkadaşım sayesinde hallediverdik.

Neyse çok boş yaptım. Bu sırada sahile gelmiştik. Tabi ki Ran birşeyler yapmadan duramadığı için beni tepelemesine denize attı.

Ben ona söverek çıktığımda Rindo üzerinde ki ceketi verdi. Sonra da hep birlikte sahilde oturduk..

Aşklarım oy vermeseniz bile bol bol yorum atın ben yorum aşığı birisiyim.

*canlarım bu ilk bölüm olduğu için birazcık kısa kestim fakat merak etmeyin geri kalan 9 bölüm böyle kısa kısa olmayacak elimden geldiğince uzatmaya çalışacağım*

*canlarım bu ilk bölüm olduğu için birazcık kısa kestim fakat merak etmeyin geri kalan 9 bölüm böyle kısa kısa olmayacak elimden geldiğince uzatmaya çalışacağım*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gangsters Little Boo // Haitani Ran & Haitani Rindou  X OcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin