Sanzu ile uzunca bir muhabbetin ardından içeriye girmeye karar verdik. Girmeden hemen önce maskesini cebinden çıkarıp tekrar yüzüne taktı. Yeşil gözlerinde ki parlaklık içeri girmeden hemen önce söndü ve bana göz kırpıp içeriye girdi. Hemen arkasından da ben girdim.
"Ne konuştunuz"
"Sana sarkıntılık yapmadı değil mi"
"Onu varya"
"Çocuklar sakin olun sadece arkadaş olmaya çalıştım"
"Çalıştım?"
"Evet Kakucchi sadece çalıştım"
Sonra da Yasuhiro'ya dönerek hafif kinayeli bir biçimde konuştum.
"Konuşmaya çalışmama rağmen yardımcın ağzını bi kere bile açmadı. Ne biçim yardımcı lan bu"
"Sanzu konuşmayı sevmez"
"Farkettim zaten söylemene gerek yok"
Sanzuya baktığımda minnettar bakışları ile karşılaştım. Hafif sırıttım ve önüme döndüm.
Ah Yasuhiro... Senin gibi bir sona sahip olmak istemezdim ne kadar da acı çok üzüldüm bak ağlıyorum MDJEMSLWMSAL
İçeriye tekrar girdiğimde şu eski Toman üyesi Kisaki'yi ve kuyruğu Hanta mıydı Fanta mıydı Hanma mıydı neydi işte onu gördüm. İzanichi ile konuşuyorlardı. Mitsuya sayesinde geçen olan olayları öğrenebilmiştim. Ve bizimkileri manipüle edebilmek için geldiği çok açıktı. Onu istemiyordum
Ben bu çetede olduğum süre boyunca ikiside buraya gelemezlerdi.Hızla onlara doğru ilerledim. Sağ elimi iyici sıkarak yumruk yaptım ve hızımı arttırarak Kisakinin suratına sağlı sollu gelişi güzel iki yumruk koyuverdim.
İki yumruğuma bayılan Kisakiye mi yanarsınız arkamda hesap bekleyen İzanichi'ye mi yoksa kenarda bana ölüm bakışları atan kisakinin köpeğine mi?
Kisakiyi sırtından tutarak kaldırdım. Buluştuğumuz deponun paslı kapısı açtım ve kapının hemen yanındaki çöp konteyner'ına fırlatıp kapağını kapattım sonra da yerde bulduğum metal parçasını sıkıştırdım ki açılmasın.
Evet şuan tam olarak hakettiği yerdeydi.
Ardından Kisakinin köpeği geldi ve burnumun ortasına yumruk attı.
Valla helal olsun eli sağlammış güzel geçirdi. Burnum oluk oluk kanamaya başlayınca Haitaniler kisakinin köpeğini tuttu. İzana, Yasuhiro ve diğerleri onu bir yere götürürken Sanzu beni depoda ki minik bir odaya soktu. Maskesini çıkarıp cebine koydu. Beni ordaki sandalyeye otutturduktan sonra burnuma pansuman yaptı. Elini yanağıma koyarak konuştu.
(Y. N: Arkadaşlar tabi benimde gönlüm ister Sanzu'ya da aşık olalım ama ne o bize ne biz ona aşık olucaz İzana x Oc yazmayı bitirdikten sonra Sanzu x Oc yazarım böylece telafi etmis oluruz 😡💯❤️)
"Sanırım Yasuhiro ile birlikte onu da öldürmem gerekecek"
"Sadece burnuma yumruk attı... "
"Gayet yeterli bir sebep, tek gerçek arkadaşıma nasıl vurabilir!!"
"Sanzu"
"Hm?"
"Bana aşıksın değil mi"
"Aynen senin için yanıp kuduruyorum"
"Salyalarını topla köpek"
"Kendi kendine emir mi vermeye başladın"
"Köpeğin olurum Hav"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gangsters Little Boo // Haitani Ran & Haitani Rindou X Oc
FanfictionSelamm baktım bakındım ve Haitaniler hakkında Ran icin sadece bir fanfic gördüm.Sonra da kahrolup kendim yazmaya başladım. O sırada da dedim ki üçlü olsun güçlü olsun. Çünkü karakterleri muazzam derecede çok seviyorum. Tabi yine de kişiliğinden dola...