2

3.3K 213 886
                                    

Oy vermeseniz bile yorum atıp duygularınızı belirtin lütfen ♡

****************************************************
O gün sahilde oturduktan sonra kendi evlerimize geçmiştik. Sabah vakti uyandığımda hala evde yalnız olduğumu farkettim.

Birkaç dakika sonra Haitaniler aradı ve yine bir kavgaya bulaştıklarını söyleyip, şuanda diğer evde olduklarını belirttiler.

Pijamalarımı çıkarmaya üşendiğim için üzerime hırka alıp, ayakkabılarımı giyip çıktım. Diğer eve geldiğim zaman cebimden anahtarları çıkarıp girdim.

Salonda Haitani'ler birbirlerine gelişi güzel pansuman yapmaya çalışıyordu. Üzerinde ki kıyafetlerde kanla kaplıydı. Baya hırpalanmış görünüyorlardı. Karşılarında ki kişiye acıyorum :')

Hızla yanlarına gelip Ran'a gelişi güzel pansuman yapma çabalarında olan Rindou'yu da yanına oturttum. İkisine de güzelce pansuman yaptıktan sonra odalarından ikisine de bir sweatshirt eşofman ikilisi getirip giyinmelerini bekledim.

Ne? Hayır, Odadan çıkmadım tabiki de taş gibi çocukların taş gibi vücutları sonuçta.

Giyindikten sonra Ran gelişi güzel topladı saçını, Rindou ise üstten minik bir topuz yaptı. Hep birlikte mutfağa geçtik. Biz Rindou ile birlikte sofraya tabak bardak gibi birkaç gerekli şeyi koyarken Ran ocağın başında hepimiz için Pankek yapıyordu. 10-15 dakikanın ardından her şey hazırdı ve kahvaltımızı yapıyorduk.

"Yalnız pijamaların da çok seksiymiş bakıyorum Shi-chan~"

Bu söylemden sonra üzerime baktım ve üzerinde Peppa Pig olan yeşil kareli pijamalarıma sövdüm.

"Hadi ama Rindou, o her haliyle seksi~"

"Hey!! Dalga geçmeyin lan, sizin için evden böyle çıktım ben"

"Banane"

"Umrumda gibi mi?"

İkisi aynı anda konuştuğunda ikisine de yaklaştım ve alınlarına birer fiske attım.

İkiside canları acıdığı için biraz da olsa sızlandılar.

Kahvaltıdan sonra banyoya ilerledim. Bir duş aldım ve üzerime siyah kumaş bir şort ile mavi askılı bir crop giydim.

Saçlarımı havluya sardım ve yüzüme soyulabilir bir maske yaptım.

Maske kururken zaman geçirmek için aşağıya indim. Ran ve Rindou salonda karşılıklı kanepelere uzanmış birlikte televizyon izliyorlardı. Bende Ran'ın yattığı yerin arkasına geçtim ve kafasında ki tokayı çıkardım.

Amacımı anlayan Ran uzanma pozisyonundan kalkıp oturur pozisyona geçti. Bende elime bir tarak alarak saçlarını örmeye başladım. Siyah ve sarının uyumuna sahip olan saçları ben ördükçe daha da güzel duruyordu. Örmem bittikten sonra bileğimdeki üç tokadan birini saçına geçirdim.

Normalde yaptığım ikiz örgülerin aksine bu sefer arkada tek bir örgü yapmıştım.

5 dakikadır bizi izleyen Rindou ben Ran'ın saçlarını bitirince önüme çöktü. Kıkırdayarak onunda saçlarını örmeye başladım. Onun saçları daha kısa olduğu için kenardan ufak bir örgü yapmıştım.

İşimi bitirdikten sonra maskem kurumuştu. Hemen yukarıya çıkıp maskemi -aynı zamanda yüzümün yarısını da soyduğumu hissederek- çıkardım. Saçlarımın havlusunu açtım ve güzelce kurutup tekrardan geldiğim salona indim.

Salona iner inmez bu sefer Ran ve Rindou beni tutmuştu. Rindou saçlarım ile oynarken Ran kucağıma yatmıştı. Ben Ran'ın saçları ile oynarken Rindou benim saçımı dağınık bir topuz yapmıştı.

Gangsters Little Boo // Haitani Ran & Haitani Rindou  X OcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin