4

2.6K 193 400
                                    

Oy vermeseniz bile yorum atıp duygularınızı belirtin lütfen ♡

****************************************************
Ramenlerimizi yemiş evlere dönüyorduk. Saat 11 civarı bir şeydi. Ran ve Rindou gizli yerimiz dediğimiz ikinci evimize geldiler.

"Abi sende anahtar var mı"

"Hayır sen almadın mı?"

"Yoo asıl senin alman gerekliydi!"

"Sen benden sonra çıktın!!"

"Sakin olur musunuz beyler, benim yanımda anahtar. Siz iki avanağın anahtarlarını almayacağını zaten biliyordum"

Yanımdaki ufak çantadan anahtarları çıkarıp evin kapısını açtım.

"Uhh üstümden tren geçmiş gibi hissediyorum" diyerek hemen kendini kanepeye bıraktı Ran.

"Al benden de o kadar" diyerek kanepenin diğer ucuna bıraktı kendini Rindou.

"Bende çok yoruldum. Ilık bir duş alıp yatacağım."

Hiç oyalanmadan duşa girdim. Hızlıca duşumu alıp kafa bandını taktım ardından yüzüme kağıt maskelerden birisini yapıştırdım. Üzerime de pijamalarımı giyerek odama ilerledim. Yatağıma uzanarak gözlerime saklama kabımdan salata şeklindeki buz torbalarını koydum. Tam dalmak üzereydim ki yine kapımın sesini duydum. Birkaç dakika sonra gözlerimdeki torbalar kaldırılmış,yüzümdeki maske çıkarılmıştı. Gözlerimi açtığımda Ran ile karşılaştım.

Tekrar

"Yüzünde maske ile uyuyayım deme sakın"

"Of Ran"

"Senin iyiliğin için diyorum güzelim"

"..."

"Elin nasıl oldu iyi mi"

"Kanaması durdu ama oldukça derin gibi görünüyor, yarın sarmam gerekecek."

Ran oturduğu yatağımın ucundan kalkarak odadan çıktı. Bir kaç dakika sonra elinde pamuk,oksijenli su, tentürdiyot ve sargı bezi bulunan bir kutu ile odama geri girdi.

İlk önce elimi nazikçe kucağına çekti. Ve temizlemeye başladı. Temizleme süreci o kadar acımıştı ki gözümün yaşlarla dolmasına engel olamamıştım. Elimi sargı ile güzelce sardıktan sonra kutuyu komidinin üzerine bıraktı.

Gözlerimde ki yaşları sildi. Ve yanıma uzandı. Uzandıktan sonra büyük ellerini belimde hissettim. Bugün yorgun hissediyordum bu yüzden biraz bile mızmızlanmadan kafamı onun boyun girintisine soktum. Ellerimle de Ran'ın yapılı vücuduna sarılabildiğim kadar sarılıyordum.

Sabah olup uyanınca hiç değişmemiş pozisyonumuza gözlerimi açtım. Biraz gülümseyip yerimden kalkmak için başımı kaldırmaya çalıştığımda Ran'ın büyük ellerinden birisi kafamı onun boyun girintisine geri ittirdi.

"Uyandığını biliyorum ama hemen kalkmayalım olur mu, ayrıca bir dahakine ben değil sen benim yatağıma gel benimki daha geniş"

"Bakarız"

"Hem bu gece giydiklerin de ne güzelmiş"

Ellerini geceliğin üst kısmından içeri sokarak sırtımda gezdirmeye başladı.

"Ran... "

"Hm?"

"Ran dedim!!"

Kıkırdayarak belimi iyice kavradı. Yaklaşık bir saat böyle durduktan sonra tam yeniden uykuya dalmak üzereydim ki hareketlenerek yanımdan kalktı.

Gangsters Little Boo // Haitani Ran & Haitani Rindou  X OcHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin