Oy vermeseniz bile yorum atıp duygularınızı belirtin lütfen ♡
****************************************************
Saat sabahın sekiziydi ve biz Rindou ile küvette karşılıklı oturmuş birbirimizi yıkıyorduk.
15 dakika sonra çıkmaya çalıştığımda Rindou beni geri çekmişti.
"Rin ne yapıyorsun!! Geç kalacağız"
"Hahaha şuan suratının tatlılığını görmen lazımdı"
"Ciddiyim!!"
"Tamam tamam çıkalım hadi"
Küvetten çıkıp yan tarafta bulunan bornozu giydim. Aynı şekilde Rindou da mavi olan bornozu giydiğinde koşarak onun odasına gittim.
Çekmecesini açtığım gibi elime gelen boxer'a baktım. Koyu gri ve ön kısmında açılan fermuar baskısı ve arkasından burun uzatan fil baskısı vardı. Mükemmel.
Bunu seçtim üzeri için içerisine ince siyah bir uzun kollu üzerine beyaz oversize tişört ve altına da siyah esofman verdim.
Sonrasında Ran'ın odasına geçtim. Sanırım bizden sonra duşa girmişti çünkü ortalıklarda görünmüyordu.
Birkaç dakika sonra üzerinde siyah boxer'ı ile Ran girdi.
"Bu sefer ben kazandım!! Hahhaa"
Yanına yaklaşarak boynuna uzandım ve sert bir biçimde ısırdım. Ran'dan gram ses çıkmıyordu. En sonunda ağzıma kan tadı geldiğinde ağzımı çektim.
Isırdığım yer kanıyordu.
"Oha abartmışım, gel silelim şunu"
"Hayır elleme!"
"Ne?"
"Elleme böyle kalmasını istiyorum"
"Ihmm şey peki?"
Dolabına giderek ona beyaz bir tişört altına da mor bir şort çıkardım.
Sonra da dolabından kendime siyah bir gömlek çıkardım ve üzerimden geçirdim. Altına kırmızı ve siyah kare çizgilerden oluşan pileli bir etek giydim. Ran'ın çok sevdiği haçlı kolyeyi de kafamdan geçirdikten sonra hazırdım.
"Ran bugün saçlarını değişik yapalım olur mu"
"Takıl kafana göre güzelim yapan sen olduktan sonra"
"Yavşaksın"
"Güzelsin"
"Biliyorum "
"Özgüvenin de tavan"
"Öyleyimdir canım"
"Neyse otur önüme saçını toplayayım geç kalacağız"
"Peki güzelim"
Önüme oturan Ran'ın saçlarını güzelce taradım ve önlerin bir kısmını alarak arkasında topladım.
"Bu kadar mıydı?"
"Evet baksana güzel oldu"
"Sen öyle diyorsan öyledir"
"Tamam gidelim hadi"
Son hazırlıkları da hallettikten sonra evden çıktık. Bugün yüzüme şekil olsun diye siyah bir maske takmıştım.
Motorları garajdan çıkarıp evin önüne getirdikleri zaman Ran kendi kaskını giydi ardından bana kaskımı uzattı ve kaskımı giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gangsters Little Boo // Haitani Ran & Haitani Rindou X Oc
FanficSelamm baktım bakındım ve Haitaniler hakkında Ran icin sadece bir fanfic gördüm.Sonra da kahrolup kendim yazmaya başladım. O sırada da dedim ki üçlü olsun güçlü olsun. Çünkü karakterleri muazzam derecede çok seviyorum. Tabi yine de kişiliğinden dola...