•Prolog•

2K 157 68
                                    

Park Jimin ve Kim Taehyung üniversite hazırlık sınıfında tanışmış, birbirlerine aşık olmuşlardı. Üniversite üçüncü sınıfa kadar sorunsuz giden ilişkileri, Kim Taehyung'un aniden değişen tavırları ile boyut atlamıştı.

Taehyung ona eskisi kadar yazmıyordu.

Taehyung onunla eskisi kadar zaman geçirmiyordu.

Taehyung sevgilisinden hoşlanmayan arkadaşları ile sevgilisinden daha fazla zaman geçiriyordu.

Kim Taehyung, Park Jimin'i neden sevdiğini unutmuş görünüyordu.

Hani bensiz bir hiçtin

Nefes almak bile zor derdin

Yalan, yalan

Park Jimin: Sevgili

Park Jimin: Neredesin?

Park Jimin: Benim dersim bitti bugün takılalım mı biraz?

Park Jimin: Seni çok özledim sevgili

Kim Taehyung: Bizim çocuklarlayım

Kim Taehyung: Bir ara buluşuruz

Park Jimin, oğlanın neden değiştiğini anlamıyor, onu kendinden daha fazla uzaklaştırmamak adına üstüne gitmemeye çalışıyordu. Fakat bir yerden sonra Jimin sevgilisinden cevap bile almayı bırakmış, bir gün terk edilmişti.

Senle ben elmanın iki yarısı

Bir ömür boyu beraber

Yalan, yalan

Kim Taehyung: Ayrılalım

Park Jimin: Güne açan çiçekler gibiyiz

Park Jimin: Yalan, yalan

Kim Taehyung: Ne?

Park Jimin: Diyorum ki, sikime kadar yolun var anca gidersin.

Kim Taehyung bir sebep bile belirtmeden sevgilisini terk ettiğinde omzunda yük olarak gördüğü şeylerden kurtulacağını düşünmüştü. Ta ki eski en yakın arkadaşının, eski sevgilisi ile yakınlaşmaya başladığını görene kadar... onu sevmeyi bıraktığını düşünmüştü.

Güne açan çiçekler gibiyiz

Ölene dek beraberiz

Yalan, yalan

                                _________

Düz yok doğrudan text ile devam :3

Güne açan çiçekler gibiyiz||VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin