Bilinmeyen: Yoongi
Yoongi: Evet?
Bilinmeyen: Benim Jungkook
Yoongi: Senin bana yazacak yüzün var mıydı?
Jungkook: Yoongi sana keyfimden ya da bana laf sokmanı görmek adına yazmıyorum. Eğer durmadan laf sokacaksan mesajımı sonlandırmamı bekle ve daha sonra ne istersen yazmaya devam et
Yoongi: Olanı söylemek ya da fikirlerimizi dile getirmemiz ne zamandan beridir laf sokmak oldu Jeon?
Jungkook: Mesajımı bir kez daha okumalısın
Jungkook: Sana yazma sebebim fikirlerin ya da sözde olduğunu düşündüğün şeyleri görmek değil
Yoongi: Hmm
Yoongi: Pekala, bana yazma sebebin ne Jeon?
Jungkook: Jimin'i tehdit ettiğini biliyorum
Jungkook: Buna hakkın olmamasına rağmen bizim arkadaşlığımızı kendi kafana göre yorumlamak, gidip benim arkadaşım olan insanı tehdit etmen normalmiş gibi davranmanı istemiyorum
Yoongi: Demek sevgili Jimin'in hemen sana yetiştirdi yazdıklarımı
Yoongi: Masum ayağına yatıp aramızda kalacak demesine inanmamıştım doğrusu
Jungkook: Jimin seninle ilgili herhangi bir şey anlatmadı bana. Senin aksine onun saygıdan bihaber olmadığından emin olabilirsin
Yoongi: Vahiy yoluyla mı öğrendin?
Yoongi: Ayrıca eminim saygıdan haberdardır. Jimin'ine benzeyemediğim için çok üzüldüm şu an. Bir kulüp falan kursun Jimin'den ders alayım belki onun gibi olurum :)
Jungkook: Sen bizi ne ile suçladığının farkında mısın? Ki hadi diyelim düşündüğün gibi bir şey var bunun seni ilgilendiren kısmı ne?
Yoongi: Taehyung en yakın arkadaşım ve kuzenim?
Jungkook: Bu seni değil onu ilgilendirir. Sen kimsin ki gidip en yakın arkadaşın ve kuzenin olan insanın eski sevgilisini benim yüzümden tehdit ediyorsun? Arkadaşlığımızı bitirdik ve ortada olan her şeyi de aynı şekilde bitirdik. Ama sürekli benimle uğraşıp duruyorsunuz. Size karşı sessizliğimi korumam boynuma bineceğiniz anlamına gelmiyor Yoongi. Kim benimle arkadaş olsa karşısına taş koyduğunun farkındayım. Adımlarına, hareketlerine dikkat etmezsen ve bir daha benim yüzümden insanları tehdit edersen gerekeni yaparım. Bunu ister uyarı (!) olarak algıla istersen de tehdit.
Jungkook: Ama eğer bir daha Jimin'e tehdit mesajı gönderirsen öğrenen tek kişi ben olmayacağım. Jimin ezebileceğin bir yaprak değil. Sessizliğim sana kim olduğumu unutturmasın. Kiminle uğraştığına dikkat et. Bir daha aynı şey tekrarlanırsa bu sefer geçmişin hatrına sessiz kalmam. Şimdi istediğin gibi laf sokmaya, fikir bildirmeye ya da her neyse yazmaya devam edebilirsin.
Jungkook: İyi günler.
Görüldü.