"Sana kahve yapayım mı?"
Taehyung kaşının üzerine tuttuğu buzu çekerek kendisine endişe ile bakan oğlana gülümsedi. Eve gireli bir saat olmuştu ve Jimin gerçekten endişeliydi. Bugüne dair şeyler hakkında konuşmuyor fakat sürekli onun için bir şeyler yapmaya çalışıyordu.
"Bebeğim kollarımın arasında olmandan başka hiçbir şey istemiyorum."
Jimin birkaç saniye boyunca kararsızlıkla ona baksa bile, Taehyung gülümseyerek kafasını salladığı zaman itiraz etmeden onun kollarının arasına geçti. Yeonjun ve Wooyoung apar topar iki oğlanı da uzaklaştırdıkları için Jimin onun yüzünü tamamen görememişti. Taehyung kavgada baskınlık göstermesine rağmen suratı dağınıktı. Canı gerçekten yanmış olmasına rağmen bunu ona belli etmemekte usta gibi davranıyordu.
"İyiyim." dedi parmakları Jimin'in saçlarının arasındayken. "Yanımdasın ve her zaman olduğumdan daha iyiyim bebeğim."
"Şu an romantik olabileceğin bir zamanda değiliz." Jimin bundan hoşnut olsa bile bu konuyu tamamen gömmek istemiyordu. "Okuldan atılabilirdin."
"Aslında atılmazdım." Taehyung gülümseyerek çenesini onun kafasına yasladı. "Mantıken okulun içinde değilik ve eğer bahçede kavga etseydik muhtemelen disiplin cezası alırdık. Bir dönem kaybetmeyi senin için asla sorun etmezdim."
"Saçmalama." Jimin kafasını kaldırarak onun gözlerinin içine baktıktan sonra devam etti. "Taehyung sana ne söylerse söylesin ona bu şekilde karşılık vermeni istemiyorum. Bu okulu kazanmak için elinden geleni yaptın ve saçma sapan bir şeyden dolayı dönem kaybedemezsin."
"Sen saçma sapan bir neden değilsin."
Jimin bunu ne kadar gömmek istemiyorsa aynı şekilde Taehyung da bunu geçiştirmek istemiyordu. Jeon gereğinden fazla kendinden emindi ve bu kavganın ikisi içinde bir son olmayacağı açıktı. Yine de bunu Jimin'e anlatarak onu endişelendirmek istemiyordu. Oğlanın ilgisinden elbette hoşlanıyordu fakat onu endişelendirmek hoşlandığı şeyler arasında yoktu.
"Bana onunla kavga etmeyeceğine dair bir söz vermeni istiyorum."
"Jimin.." Taehyung suratını buruşturdu. "O herifin ne dediğini herkes gibi sende duydun. Bunu bir daha yaparsa öylece durup izleyemem."
"İzlemene gerek yok." Jimin'in parmakları oğlanın yüzünde gezindi. "Tıpkı benim de yapacağım gibi onu görmezden gel. Jungkook'u gerçekten arkadaşım gibi görüyordum ama onun beklentisi bunun dışındaysa ki öyle, arkadaş olabilmek için çabalamayacağım. Ona umur verecek bir davranışta bulunmadım ve yapmayacağım da."
Taehyung gülümseyerek yanağını onun avucuna yasladı. "Biliyorum bebeğim. Sadece senin etrafında dolaşması fikrinden hoşlanmıyorum."
"Yine de onunle yumruklaşmak zorunda değilsin."
"Pekala." dedi Taehyung kollarını oğlanın beline dolayıp onu kendisine çekerken. "Bir daha sana senden hoşlandığını söylerse onu ellerimle değil kafamla döverim."
"Taehyung.."
"Şaka yapıyorum." Taehyung kollarının arasındaki bedenin kokusunu içine çekerek gözlerini kapattı. "Bir dahaki sefer diye bir şey olmayacak. Onunla kavga etmeyeceğim fakat bu sorunu tamamen yok edeceğim inan bana."