1.Gün
Sevgili günlüğüm;
Bugün meyve toplamaya gittiğimde çalılıkların orada yatan yaralı bir beden gördüm.
Yanına koştum hızla. Nabzını yokladım, nefesini kontrol ettim. Hâlen daha yaşadığını farkedince, çevreden yardım çağırdım.
Yaralarını sararken, avucunda sımsıkı tuttuğu bir kolye farkettim. Ben ne olduğunu anlamadan, benim boynumdaki kolye ile onun elindeki kolye birleşti.
Tuhaf bir histi.
Kolyeyi, adamın boynuna taktım.
Tüm yaralarını sardığım hâlde o neden uyanmadı?
2. Gün
Bazen yarım hissederdim. Hayatımda eksikler sezerdim, lâkin bir türlü bulamazdım.
Tuhaf.
Bu adamı bulduğumdan belli yarım hissetmiyorum.
Ama neden uyanmıyor?
Eğer o uyanmazsa, kendimi katil olarak göreceğim.
Kulakları kanıyor durmadan...
Dizleri soyulmuş durumda...
Avuçlara yara bere içinde...
Yaralı olduğu hâlde, büyüleyici bir yüze sahip.
Yüzü çok mükemmel.
3. Gün
Bütün gün onu izliyorum.
Kanamaları durdu. Daha iyi gibi, fakat uyanmıyor.
Çok kötü hissediyorum.
Katil olmak istemiyorum bayım, lütfen uyanın!
4. Gün
Bayım, lütfen uyanır mısınız?
Bugün benden su istediniz. Kusursuz dolgun dudaklarınızdan çıkan tek bir kelime... O da “su” .
O güzel dudaklarınızdan tek bir kelime bile duymuş olsam, ömrüm dahi unutamam sesinizi.
Sesiniz...
Karanlıkta bir ışık görmenin sevinci gibi... Huzursuz olduğunuzda sizi saran sıcak bir vücut gibi...
Nasıl bu kadar narin bir sesiniz var?
Tek bir kelime duydum ama artık bu sesi her duyduğumda tanıyacağımdan eminim.
5. Gün
Hadi ama bayım...
Bana aşık olamayacağım bir özelliğinizi söyleyin?
Öksürdüğünüzde bile tatlı olamazsınız hani?
Lütfen gözünüzdeki o kadife perdeyi artık kaldırın.
Gözlerinize tutulmadım bir tek, izin verin gözlerinizi de ezberlememe...
6. Gün
Tüm gece başınızdaydım. Uyanmadınız.
Meteor düşmesi duymuştum, sizde uzaydan düşmüş bir meteor musunuz? İnsana benzemiyorsunuz. Yanlış anlamayın, sadece çok kusursuz ve heykelsi bir yüzünüz var.
İmkansız gibi, lâkin gerçeksiniz.
7. Gün
Tüm köyde koşturdum, en iyi hekimi bulabilmek için. Birazdan yanında bir bilgin ile gelip sizi tedavi edecek.
Uslu olun ve uyanın artık!
Lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
behind the black hole
FanfictionDünya adım adım mahvoluyorken, bir umut ışığı var mıdır sizce? Karadelikler sonumuz mu? Yoksa başlangıcımız mı? "Dünya git gide kararıyor. Küresel ısınma son 100 yıla damga vuracak kadar büyük bir oranla artış gösterdi. Buzullar tamamen erimiş duru...