1. Voi pojat

195 5 10
                                    




Y/N

Heräsin noin klo:8.50, söin aamupalaa (kaksi paahtoleipää) ja laitoin ihan verkkarit ja mustan t-paidan -en jaksanut panostaa, sitten suuntasin kohti kirjastoa lukemaan ylioppilaskirjoituksiin. Mulla olisi syksyllä matikka ja äidinkieli. Tapasin kirjastossa parhaan ystäväni Y/BN, olemme tunteneet toisemme ainakin jo 4-vuotiaasta asti. Tänään ei jotenkin ollut yhtään fiilistä lukea(niinkuin melkein aina). Noh siinä kun luettiin niin pari Y/bn:n  kaveria(Veeti ja Leo) tuli moikkaa sitä:

V:''Moikka Y/bn, ai säki lukemassa ylppäreihin ja sä oot varmaan Y/n eiks je''

Y/n:*katsahdan stressaantuneena Y/bn:a*

Y/bn:''Ai katos moi, ja joo tässä Y/n''

Huomaan, että se Leo tuijjottaa mua ja nyt kun vilkaisen häntä, hän näyttää jotenkin tutulta ja ennen kun ehdin miettiä pidempään hän keskeyttää ajatukseni ja huudahtaa:

L:''Ei helvetti ooks sä se Y/n! Mehän oltiin samalla luokalla ylä-asteella, oot kyl muuttunu.''

Y/n:'' Aa joo totta niin oltiin...*yritän keksii jotain sanottavaa* -säkin  oot muuttunu...*mietin hetken mitä sanoin* siis hyvällä tavalla!'' Ei helvetti menin ihan paniikkin, meni taas ihan päin persettä.

L:*Hymähtää ja katsoo mua silmiin* '' Totaa... Meiän pitäski tästä lähtee mäkkiin, kauhee nälkä.'' Ja nyt katsahtaa meitä kumpaakin. He hyvästelivät ja lähtivät.

''Vitsi kun susta sais ton poikiin ujouden pois'' Y/bn sanoi säälivällä äänen sävyllä. ''No joo joo, helppo sun on sanoo isäki aina ollu sulla kuvioissa'' Sanoin ärtyyntyneenä, vaikka tiiänhän mä, että ei Y/bn mitää pahaa tarkottanu. Mulla ei vaan oo mitenkää helppoo kun isä oli alkoholisti ja muistan sen isän työssä viimeks sillo, kun olin jotain 10-vuotias. Sen jälkeen oon tullu tosi ujoks ja no oon koko ikäni hengannu vaan tyttöjen kanssa, joten en osaa yhtään olla poikien kanssa tai miten niille pitäis puhua. Ainut mies/poika,  mun lähellä on ollut Tommi, sekin oli ennen paljon puheliaampi, mutta siitä tuli tollanen hiljanen erakko tämän jälkeen. Ja kun kaikki paska kaatu äitin niskaan ja se jäi yksinhuoltajaksi, se masentu, eikä voinut enää huolehtia musta, mutta Tommi oli jo täysikäinen ja just suorittanut musiikkilukionsa, joten tässä on ollut vaan me kaks.


  Kello oli jo kaksi, joten menimme Y/BN kanssa kotiini tekemään ruokaa. *kotona*

Tommi

*kaksi tuntia aikaisemmin*

Heräsin ihan järkyttävässä krapulassa... Mut minkäs teet ku piti Porko päihittää, ei ollu kyl mikää helpoin homma jätkä pystyy kokonsa huolimatta vetää aivan saatanasti. Avasin kännykän siel oli yks viesti Y/N:lta.

Systeri

Y/N:''Lähin kirjastolle Y/BN kanssa, ei hätää tuun kotiin tekee lounasta. Oot rakas<3'' lähetetty klo:9.10.

Tommi:''ok'' lähetetty juuri nyt


Meillä ois tänään yöllä yötreenit, pitäis saada albumi tehtyy ennen kesän kiertuetta.

*timeskip klo:14.15*

Tytöt tuli kotiin.


Noniin tässä nyt eka osa. Tässä nyt ei vielä paljoa tapahtunut, tää oli enemmänkin tällänen hahmojen esittely -kappale. Seuraavas osassa taphatuu jo vähän ja tapaamme tämän mystisen bändin... Kertokaa mitä piditte ja vaikka ehdtoyksia jatkoon:)

Ikuisesti yhdessäWhere stories live. Discover now