Okei hei aattelin tähän alkuun sanoa, että en jaksa enään Y/n juttua eli vaihan tälle hahmolle nyt jonkun nimen toivottavasti se nyt ei haittaa. Okei se nimi on siis Anna eli Y/n=Anna, selkkis? Jaja Annan kaveri, joka oli Y/bn on nykyään Natta, loltsi. No niin jatkakaa, lukemisen iloa!-------------------------------------------------------
Niko
Kirjoittelin siinä jotain hyviä lausahduksia ja juttuja biisiä varten. Huomasin, että Aleksi ja Anna jutteli jostain ja siitä tuli helpottunut fiilis, koska haluan, että Anna tulee läheiseksi meille kaikille. Ajatukseni kuitenkin keskeytti, kun Joel, Joonas ja Tommi tulee kauhealla ryminällä sisään. Vilkaisen miten Anna reagoi heidän tuloon ja huomaan, että hän vaikuttaa stressaantuneelta.
Anna
Nyt alkoi ahdistaa, kun näin Joonaksen. Yritän vain vältellä häntä koko treenien ajan, ei ehkä paras vaihtoehto, mutta en keksi muutakaan. Havahduin ajatuksistani, kun Tommi istahti viereeni.
''Miten meni täällä?'' Tommi kysyi.
''Ihan ok'' vastasin.
''Tykkääks Porkosta'' Tommi töräytti ihan yht'äkkiä.
Siis ihan oikeasti mikä Tommia vaivaa, kun aina täräyttää tollasia juttuja. ''Ööö e-en tai emmä tiiä, mitä sä nyt tollasia kyselet?''vastaan, ja tunnen kuinka olen taas aivan punainen, voi ei, ei kai vaan-.
''No ku ne viestit mitä Porko oli sulle laittanut'' Tommi vastasi kylmän rauhallisesti. Eih eli arvasin aivan oikein Tommi on saanut kuulla niistä viesteistä. Huomaan, että ympärilläni on aivan hiljaista katson ymärilläni ja kauhistuksekseni koko porukka tuijjoottaa nyt minua ja Tommia. Ilmeisesti pojat olivat lopettaneet tekemisensä ja nyt kaikki katsoivat meitä suut ammollaan.
''Siis mitkä viestit'' Niko sanoo hieman katkerana.
''Voi vittu Tommi'' Joonas sanoo nolostuneena.
Joel vain nauraa hörötti siinä vieressä Porkolle ja Aleksi katsoi minua kysyvästi.
''Niin sitä vaan, että tämä meidän ihana Porko oli tunnustanut ihastumistaan Annalle viestillä eilen, mutta ei vain myönnä sitä.'' Tommi sanoi taas kerran hyvin kylmän viileästi.
''Thänks bro'' Joonas sanoo vaisusti aivan punaisena, mutta en enää tiedä kumpi on punaisempi minä vai Joonas. Minä en edes tiennyt miten reagoida olisin vain halunnut lakaista ne viestit maton alle, mutta Tommi pilasi sitten senkin. Ahdisti niin paljon olla koko porukan keskipisteenä, että en voinut muutakaan kuin lähteä helvettiin täältä.
Niko
Siis mitä helvettiä!! Oikeesti vittu sen Porkon kanssa. Nyt sitten pääasia on kummasta Anna tykkää, vaikka toki se olen minä.
Emme kerenneet enempää reagoida, kun Anna vain lähti aivan punaisena pois koko rakennuksesta. ''Noni oliko vörtti'' sanoin ärtyneenä ja minua säälitti Annan puolesta, koska olihan tuo nyt varmaan nöyryyttävää. Joonas livahti hänen peräänsä samantien. Vittu, mun ois pitäny. ''No tietääpähän kaikki minkälaiset kuviot täällä on käynnissa'' Tommi sanoi kohauttaen samalla olkiaan. ''Siis aika ryyd kumminkin sun oma pikkusisko'' Joel naurahti.
Päätin kysyä asiaa, joka on on pyörinyt mielessäni ja nyt voisin kysyä sitä kätevästi ilma, että se kuulostaisi sussaavalta. ''Eikö sua haittaa ollenkaan, että Porko tykkää sun PIKKUSISKOSTA?'' kysyin painottaen viimeist sanaa, että hän tajuaisi. ''Noh ohan se ny vähän outoa, mutta omapahan se on heidän elämänsä, tärkeintä vaan, että se ei pasko meiän bändi juttuja.'' Tommi tokaisi tyynesti, ihailen Tommin tyyneyttä ja miten sen jutut on aina pelkkää faktaa.
''Mut hei eiks tää nyt oo kuitenkin aika perus Porko?'' Olli sanoi. ''No onhan se, mutta pitäskö meiän alkaa treenaa vai venataanko Porkoa?'' Tommi kysyi. ''No vois ainaski meiän laulua äänittää'' Joel sanoi.
Treenattiin siinä sitten, mutta ajatukseni harhaili koko ajan Annassa ja en pystynyt keskittymään. Onkohan hänellä kaikki hyvin?
Joonas
Ajassa vähän taaksepäin siihen, kun Anna lähtee helvettiin sieltä rakennuksesta:D
Näin, kun Anna juoksi pois täältä. Voi ei. Minua ei edes hävettänyt itseni puolesta, koska tietäähän noi pojat minkälainen mä oon, mutta Annalle tää ei ehkä ollut yhtä helppoa.
Juoksin samantien hänen peräänsä ihansama mitä muut aattelee.
Pääsen pihalle ja-. Järkytyin mitä näin.
-------------------------------------------------------
Nonniin jee uus osa eihän tässä kestänyt kuin kolme vk... joo sori siitä. Jätin tähän nyt tälläsen hienon cliffhängerin. MiTÄkÖhÄn SeUraAvAsSA oSaSsA TaPaHtUu. joo eiköhän mennä vain eteenpäin(tietäjät tietää;) Sanoja 620
YOU ARE READING
Ikuisesti yhdessä
FanfictionAinut mitä tarvitsee tietää on että olet 18 ja olet Tommin pikkusisko, sekä asutte yhdessä Oulussa:) TW: Kiroilua Seksuaalisuutta Seksuaalista ahdistelua Väkivaltaa Kirjoitusvirheitä(yritän parhaani)