TommiY/N: ''Ai katos säki oot jo hereillä'' sanoi samalla virnuillen.
T:''Nyt en vittuilis iha sairas päänsärky'' sanoin vittuuntuneena.
Y/N:''No ei ehkä kannattais aina vetää tollasia lärvejä, no ihan sama omapa on elämäs. Tehään Y/BN:n kanssa meille kaikille tortillaa''
T:''Aa joo, moi Y/BN'' sanoin huomattuani Y/Bn.
Y/BN: ''Ai öö moi'' hän sanoi ujosti, vaikka ollaan tunnettu todella pitkään ,jotenkin välillä tuntuu, että Y/BN on alkanu pelkää mua sen jälkeen, kun mä alotin poikien kaa bändi touhut.
Y/N
Time skip iltaan klo:18.00. Y/BN lähti ja Tommi sano lähtevänsä kohta treeneihin, se pyysi mua mukaan:
T:''Lähtisin sinne treeneihin nyt nii-"
Y/n:" Hei ei tätä samaa uudestaan. Mä en tule piste."
T:"Perkele! Aina tää sama juttu, tulisit vaa ees tämän kerran, ne oikeesti haluis nähä sut. Sun vaan pitää voittaa toi sun älytön pelkos"
Y/n:"No vittu helpommin sanottu kun tehty...*mietin hetken ja alan yliajattelemaan* Mitä jos ne ei pidä musta yhtään tai tai jos ne pitää mua ihan läskinä"
T:"No MIKSI VITUSSA ne pitäisi sua läskinä. Sitä paitsi mä oon sanonut niille useaan otteeseen, että oot tosi ujo poikien kanssa ja muutenkin, nii ei ne varmasti pommittele sua kysymyksillä yms... Ja kuitenkin me siellä treenataan uutta albumia nii et sä mikään keskipiste tule olemaan." Tommi korotti jo ääntään ja ihan hengästyi.
Mä toljotin Tommia ihan suu ammollaan, en oo ikinä nähnyt sen puhuvan noin paljon kerralla. Se selvästi siis halusi mut mukaan, tää oli outoa Tommi yleensä ei ilmaise sen tunteita, kun ei se oikee osaa(paitsi vihaa ofc). Mun kävi sääliks Tommia sen oli varmaan vaikeaa ilmaista tunteitaan näin, joten päätin sitten mennä. "No okei mä tuun mut katokkin, että ne ei pommita mua kysymyksillä tai mitään muutakaan" ja Tommi vastasi "Jess, okei laitan äijille viestii et tuut mukaan, nii ne kerkeää varautuu pommiin" Tommi sano, hymähti ja avasi puhelimensa. Pyöräytin silmiäni Tommille, mutta en jaksanut enään pistää mitään vastaan, vaan aloin henkisesti valmistautumaan tähän suureen koitokseen.
Laitoin ihan perus mom jeansit ja jonkun ison hupparin, josta ei näy mun muodot. Katsoin vielä itseäni peilistä. Näin ruskeat hiukset, jotka ylettyi noin puoleen selkään saakka. Katsoin minun tumman ruskeita silmiäni ja sen jälkeen vielä pienen pieniä, jopa liian pieniä, huuliani. En meikannut, koska en yleensä koskaan meikkaa, välillä tylsyyttäni kotona. Hengähdin syvään ja tulin pois vessasta.Suuntasimme, sitten Tommin isoon pakettiautoon. Kuolin ahdistuksesta. Tommi vilkaisi mua, mutta ei sanonut mitään, onneks. Tommin hyvä puoli on se, että se ei hössötä mitää "söpöä" tai jotain isoveljellistä. Snäppäsin y/bn:lle, että menen poikien treeneihin ja y/bn vaan inkkas mut. MITÄ VITTUA Y/BN!! Ajattelin itsekseni, se tietää miten hermona oon tälläsissä tilanteissa, on siinäkin ystävä vittu.
Auto ajoi kerrostalon eteen. "Noni perillä ollaan. Ignooraa sit jos Porko on jotenkin yli-innokas" Tommi tokaisi. Mietin hetken kuka on Porko, mutta sitten muistin, että se varmaan tarkotti Joonas Porkoa. Joo en oo ihan hirveesti perillä näitten bändistä, kun ei mua oikeen kiinnosta tollanen raskas musiikki.Okei tässä tää toinen osa sori ei vieläkään päästy iha bändiin asti, mutta ens jaksossa aivan sata varmasti tulee bändi mukaan tarinaan🤰🤰
YOU ARE READING
Ikuisesti yhdessä
FanfictionAinut mitä tarvitsee tietää on että olet 18 ja olet Tommin pikkusisko, sekä asutte yhdessä Oulussa:) TW: Kiroilua Seksuaalisuutta Seksuaalista ahdistelua Väkivaltaa Kirjoitusvirheitä(yritän parhaani)