Anna
Väänsin avainta lukossa ja astuin sisään. Huusin Tommia, koska paloin halusta kertoa hänelle kaiken tapahtuneen, mutta Tommi ei ollut kotona. Tämä oli hyvin kummallista, koska tänään heillä ei ollut tietääkseni treenejä, eikä Tommi muuallakaan viettänyt aikaa.
Noh laitoin musiikin pois ja aloin nyt lukemaan kirjoituksiin.Tommi
Kävelin kohti Oulun parasta baaria, Zorro bar(tässä kohtaa sanon, että en ole koskaan ollut Oulussa, i wish, mutta siis niin joten kaikki on keksittyä. Upea nimi eikö?), olin menossa bisselle Annikan kanssa. Tapasimme, kun oltiin jätkien kanssa Zorrossa viettämässä iltaa, as usual, noh ja sitten tapasin Annikan siellä ja vaihdettiin numeroita. Minulla ei ole ollut ketään sitten lukio aikojen, mutta ei minua myöskään jännittänyt, en harrasta sellaista. Okei en edes tiedä miksi ajattelin jo seurustelua, eihän se ollut edes varmaa tykkäsikö Annika minusta. Minä ainakin tykkäsin hänestä.
Saavuin baariin sisään ja Annikaa ei ainakaan vielä näkynyt, sinänsä se ei yllättänyt, sillä olinhan minä aina ajoissa kaikki alla, noh menin sitten varaamaan paikan meille aika lailla keskeltä baaria, paikka oli muutenkin aika kuollut näin keskellä päivää.
Aloin tylsyyttäni rummuttelemaan käsillä pöydän reunaan kaijjuttimista tulevan musiikin tahtiin. Yht'äkkiä havahdun siihen, kun blondi, pitkä(mutta ei tietenkään minua pidempi), sinisilmäinen, hoikka nainen tervehti minua:
''Moikka'' Tämä sanoi pirteästi. Tämä nainen olikin seuralaiseni, Annika.
Hän oli ollut viimeksikin, kun nähtiin pirtsakka, mutta luulin sen vain johtuvan alkoholista, mutta näämmä hän sitten vain on pirteä ihminen, hyvä niin, koska on mukava keskustella pirteiden ja positiivisten ihmisten kanssa, se tarttuu.''Ai, moi!'' Sanoin hymy suin. "Toivottavasti et joutunut odottaa pitkään" Annika sanoi ottaen samaan aikaan takkia pois ja sitten istuutui minua vastapäätä. "Joo en joutunut, en itse asias vielä tilannu nii voidaan sit tilata yhessä" Sanoin reippasti. "Okei hyvä" Annika sanoi ja hymyili minulle, joka tuntui tosi ihanalta.
"Noh mites menee" Sanoin yrittäen keksiä jotain puheenaihetta odotellessa tarjoilijaa. ''Noo ihan jees tässä on vaa aika rankka yövuoro takana'' Annika sanoi. ''Aijjaa mitäs sä teet työkses?'' jatkoin kuulusteluani, koska nythän tässä pitikin vain tutustua toiseen. ''Mä oon ensihoitaja'' Annika sanoi. ''Oi vitsi miten siistiä, on kyllä ollut munkin unelma-ammatti, mutta sitten tuli nää bändi hommat'' sanoin ihan tosissani innoissani, koska olihan tää nyt aika todella hullu sattuma, ainakin minulle. ''Wow, aika hauska sattuma'' Annika sanoi nauraen ja hänen hymynsä tarttui minuun, en tiedä hänen hymyssään on jotain maagista. Okei mitä helvettiä Tommi enhän mä nyt voi näin ihastunut olla jo nyt.
No tilattiin siinä sitten juomat ja keskusteltiin kaikenlaisesta.
Time skip 1,5h
Me maksettiin laskut ja minä herrasmiehenä tottakai maksoin myös Annikan juoman pienen kiistelyn jälkeen. Astuimme baarin ovista ulos ja siinä meidän tiet erkanivat, kun lähdimme eri suuntiin kävelemään. Sovimme kuitenkin, että näkisimme niin pian kuin mahdollista uudestaan.
Ajattelin kävellessä vain Annikaa, hänestä oli jäänyt tosi hyvä fiilis ja hän todella vaikutti huippu tyypiltä, lisäksi meillä oli paljon samoja mielenkiinnonkohtia. Ehkä meistä tulisi joskus jotain enemmän. Toivottavasti.
Anna
Kello oli jo melkein puoli neljä ja olin saanut kyllä tosi hyvin luettua. Hyvä mä! Olen kyllä oikeasti aika ylpeä, koska noh ei ole hirveästi motivaatiooita näiden kirjotusten suhteen, mutta pakko nekin on suorittaa ja sitten on tämä lukio paska over. Ei oo kyllä mitään hajua mitä haluan tehdä lukion jälkeen, ehkä jotain musiikkiin liittyvää, kun se ainakin kiinnostais, vittu kun niistä ei vaa tienaa paljoo mittään. No joo se on sitten sen ajan murhe.
YOU ARE READING
Ikuisesti yhdessä
FanfictionAinut mitä tarvitsee tietää on että olet 18 ja olet Tommin pikkusisko, sekä asutte yhdessä Oulussa:) TW: Kiroilua Seksuaalisuutta Seksuaalista ahdistelua Väkivaltaa Kirjoitusvirheitä(yritän parhaani)